نمایشگاه و بازارچه دانشجویی انجمن علمی گروه طراحان

این بازارچه با همت و برنامه‌ریزی واحد فرهنگی دانشکده، مرکز نوآوری مد و لباس، دبیر سابق انجمن طراحان همراهی دانشجویان هنرمند و توانا برگزار شد.
۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۳ کد : ۷۴۷۶ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۸۸

فرهنگ و هنر از دیرباز مورد توجه ایران، ایرانیان و قشر فرهیخته جامعه بوده است. در این میان می‌توان از صنایع دستی به عنوان بارزترین عنصر معرف فرهنگ و هنر یاد کرد؛ چرا که آمیخته‌ای از فرهنگ و هنر مردمان را می‌توان در یک محصول به وضوح مشاهده کرد.
به نمایش گذاشتن این محصولات، علاوه بر آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ‌ و هنرهای مختلف می‌تواند حمایت خوبی از تولیدکنندگان آن محصولات را رقم بزند.

لذا نمایشگاه و بازارچه دانشجویی با هدف ایجاد اشتغال و افزایش مهارت و توانمندسازی، ایجاد فضای نشاط اجتماعی و به چالش کشیدن مهارت‌ها برنامه‌ریزی و برپا شد.

این بازارچه که با همت و برنامه‌ریزی واحد فرهنگی دانشکده، مرکز نوآوری مد و لباس، دبیر سابق انجمن طراحان خانم تمرآبادی، تیم پر تلاش شان و همراهی دانشجویان هنرمند و توانا برگزار شد، با استقبال بی نظیری از سوی دانشجویان و بازدید کنندگان روبه رو شد و امید است با استمرار این بازارچه ها در طول سال تحصیلی پر قدرت این رسالت ارزشمند را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است این بازارچه با بیش از ۲۰ غرفه فعال دانشجویی، تولیدات و توانمندی‌های خود را در قالب هنر‌هایی نظیر نقاشی، شمع تزئینی دست ساز، مکرومه بافی، اکسسوری دستبند، گوشواره، گردنبند، رزین، پوشاک و ... در بازه زمانی ۲۹ آبان الی ۱ آذر ۱۴۰۲ به نمایش گذاشتند.


 مبینا آخوندی ،دبیر انجمن علمی طراحان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی


نظر شما :