بازدید دانشجویان انجمن علمی طراحان از نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۷ کد : ۷۳۴۴ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۶۶

نمایشگاه مد و پوشاک که با هدف گرد هم آمدن تمامی برندهای به نام و صاحب سبک و همچنین آشنایی بازدیدکنندگان از برندهای نوظهور از تاریخ ۲۴ام تا ۲۶ ام مهر ماه برگزار شد .

در این نمایشگاه دانشکده شریعتی آثار برخی از دانشجویان را  در غرفه دانشگاهی در سالن ۳۷ A به نمایش گذاشتند که در این میان انجمن طراحان با هماهنگی دانشکده اقدام به ایجاد بستری برای دسترسی دانشجویان علاقمند (با در اختیار قرار دادن وسیله ایاب و زهاب برای دانشجویان در هر دو روز) نمودند که با استقبال بسیار خوب دانشجویان روبرو شد.

علاوه بر شرکت دانشگاه ها و ایجاد غرفه های نمایشگاهی برندهای مطرح ایرانی و خارجی به نمایش و ارائه محصولات خود در این نمایشگاه پرداختند که در بین آنها تعدادی از این گروه های محافلی به آموزش های سطحی درباره چگونگی ورود به صنعت ، چگونگی تعامل با صنعت و همچنین ورکشاپ های آموزشی تخصصی از جمله کار با نرم افزار جمینی ، کاربرد هوش مصنوعی در صنعت مد ، چگونگی بازاریابی محصول و ... غیره پرداختند که برای دانشجویان بسیار ارزشمند بوده و همچنین اعلام داشتند نقطه نظر و دیدگاه های جدیدی نسبت به جایگاه رشته خود در این بازه زمانی و بوجود آمدن هدف های جدیدی برای ارتقای خود داشته اند ،
 تمامی سنین و جنسیت ها طراحی ها و پوشش های متناسب با آنها در این نمایشگاه به چشم می خورد که در بین آنها محصولات لباس های بچه گانه ، زنانه روزمره. زنانه مجلس ،کت و شلوار مردانه و حتی لباس های بهداشتی و زیر نیز جزو محصولات ارائه شده بود که برخی از آنها به صورت مستقیم به فروش می رسید.


نظر شما :