آیین استقبال از دانشجویان نو ورود با حضور جمعی از مسئولین

این مراسم صبح روز دوشنبه یکم آبان ماه با حضور مدعوین دانشگاه فنی و حرفه ای و برخی مسئولین منطقه در سالن میلاد دانشکده برگزار گردید .
۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۷۳۳۹ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۷۵

این مراسم صبح امروز دوشنبه یکم آبان ماه با حضور دکتر جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی

این مراسم صبح امروز دوشنبه یکم آبان ماه با حضور دکتر جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر حسینی مشاور حقوقی دانشگاه فنی و حرفه ای ، رضایی رئیس حراست استان تهران ، یادگاری سرپرست مرکز مشاوره تربیت بدنی و سلامت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ، دکتر احمدی  رئیس بنیان شهید چهاردانگه ،سرهنگ خانی از کلانتری 130 نازی آباد، دکتر بسطامی (رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی) ، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده شریعتی ،علی اکبری رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ، معاونین و برخی از مسئولین بخش های مختلف دانشکده با حضور دانشجویان ترم اولی در سالن میلاد دانشکده برگزار گردید.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، سرود ملی با حمل پرچم پر افتخار ایران توسط دانشجوی دانشکده شریعتی اجرا و  پس از آن به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه و به نشانه اعتراض به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی یک دقیقه سکوت اعلام شد.
در ادامه خانم دکتر بسطامی ضمن تبریک ورود دانشجویان به این دانشکده، پذیرفته شدن آنان در این مجموعه را فرصتی مغتنم قلمداد نمود و افزود:
" دلیل اصلی بالندگی و سرآمد بودن این دانشکده، در واقع توانمندی دانش آموختگان آن است. سعی کنید شما هم در پایان دوره تحصیلات خود جزو این دسته باشید و در سایه ایمان، ذکاوت و هوش از امکانات موجود در دانشکده به خوبی بهره مند شوید. برای تک تک شما دختران عزیز دانشجو، آرزوی بهترین ها را دارم."
دکتر جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای سخنران بعدی این مراسم بود.
 ایشان با گذری بر اتفاقات اخیر در غزه بیان نمود آنچه  در فلسطین اشغالی و به ویژه غزه میگذرد مایه نگرانی و تاسف و شرمساری عمیق برای نوع انسان است. انسانیت کرامت دارد ما همه فرزندان آدم هستیم و خون همه شهیدان پاکی که ریخته شده را ارج می نهیم.
در ادامه سخنرانی اذعان داشت دانشکده شریعتی به لحاظ فنی و مهارتی یکی از بهترین دانشگاههای کشور است و در این سالیان افتخار داشتم در مقام معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای شاهد افتخارات این دانشکده در زمینه های علمی ورزشی هنری در سطح بین المللی باشم این دانشکده بسیار خوش درخشیده و با وجود داشتن اساتید توانمند توانسته فارغ التحصیلان و کارآفرینان زبده تحویل جامعه دهد و در خاتمه امید است بتوانید در سایه ایمان و دیگرخواهی به موفقیت های چشمگیری دست یابید و در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرین باشید.

سخنرانی آقای علی اکبری رئیس بسیج دانشجویی دانشکده ،اجرای سرودهای متعدد انقلابی، به احتزاز درآمدن پرچم دانشگاه توسط دانشجویان قهرمان ملی ژیمناستیک دانشکده ،طناب زنی دانشجوی قهرمان المپیاد ورزشی ، اهدای هدیه به مدال آوران هجدهمین المپیاد ورزشی کشوری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ،افتخار آفرینان  سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای،  نورافشانی، قرائت میثاق نامه دانشجویی از دیگر عناوین این مراسم بود.
گفتنی است در حاشیه ی این برنامه، انجمن های علمی ، تشکل های دانشجویی، هیات ها و کانون ها حضور یافته و از دانشجویان عضوگیری نمودند.

 
 
 


نظر شما :