دومین جشنواره مهربان با کتاب در دانشکده شریعتی آغاز به کار کرد

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۲۹۳ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۷۰۲

جشنواره مهرآبان با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب با همکاری ناشران بزرگ از جمله نشر ثالث، نگاه، روزگار، مروارید، مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه انتشارات دانشگاه تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، انتشارات مجد، رسا، تیمورزاده، مهربان و بعثت و با مشارکت باغ کتاب تهران برگزار گردیده است.

شایان ذکر است، رونمایی از تفاهم نامه مشترک همکاری میان دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسه کتاب پلاس توسط دکتر مهدی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای ، در روز سه شنبه 14/8/98  طی جلسه ای در این دانشگاه انجام شد و متن تفاهم نامه پس از بحث و بررسی، با حضور مدیر کل فرهنگی و تعدادی از مدیران فرهنگی دانشجویی دانشگاه به امضاء رسید.

بر این اساس دبیرخانه جشنواره فرهنگی مهربان با کتاب دانشکده شریعتی بوده و این دانشکده با همکاری سایر سازمانها و نهادها به عنوان برگزار کننده این جشنواره  در کل کشور می باشد.
کلیه دانشجویان فنی و حرفه ای سراسر کشور می توانند با مشارکت خود در این جشنواره فرهنگی و به اشتراک گذاشتن تجربه خود از خواندن کتاب در جشنواره شرکت نموده و از امتیازات و جوایز آن بهره مند شوند.
گفتنی است در این جشنواره بیش از 15 موسسه و شرکت بزرگ اقتصادی و فرهنگی به عنوان حامیان جشنواره با ارایه کدهای تخفیف و امتیازات و جوایز به استقبال خریداران کتاب در هفته کتاب می‌روند.


نظر شما :