برگزاری جلسه کمیته نظارت و ارزیابی استان تهران

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳ کد : ۵۳۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۶۹
با حضور مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه ای و روسای دانشکده و آموزشکده های استان تهران

به گزارش روابط عمومی جلسه کمیته نظارت و ارزیابی استان تهران صبح امروز دوشنبه 7 شهریور 1401، با حضور مهندس شبستانی مدیرکل نظارت و ارزیابی و مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، مهندس گرد رئیس دانشکده شریعتی و روسای دانشکده و آموزشکده های استان تهران و اعضای کمیته استان در این دانشکده برگزار شد.
در این جلسه مهندس شبستانی ضمن بیان نکاتی در خصوص حوزه نظارت و ارزیابی و اجرای قوانین به صورت عادلانه و متمرکز، برگفتمان مشخص، گفتار و رفتار مسلط بر قوانین تاکید نمود و لزوم تحول گرایی، نظارت بر عملکرد بخش های مختلف با تاکید برتضمین کیفیت ، اصلاح فرمهای ارزشیابی و برنامه محور بودن را، مهم، عنوان کرد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه مهندس گرد ضمن تبریک استانی شدن مراکز تهران گزارشی از عملکرد کمیته نظارت و ارزیابی استان تهران را ارائه نمود و مواردی را در خصوص بهبود روند حوزه نظارت و ارزیابی، بیان کرد.
در ادامه حوریه حجازی به عنوان نماینده استانی مرکز نظارت در استان   ، به بیان توضیحاتی در خصوص بازدید تیمهای نظارتی و رویکرد و سیاست جدید دفتر نظارت و ارزیابی، پرداخت. 
سپس روسای مراکز، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان و اعضای هیات نظارت استانی گزارشی از عملکرد تیم نظارتی حوزه مربوطه ، ارائه دادند.

کلید واژه ها: کمیته نظارت و ارزیابی استان تهران دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی


نظر شما :