برگزاری مراسم جشن گرامیداشت روز دختران به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س)

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۶ کد : ۴۹۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۸۰
همراه با تقدیر از برترین‌های مسابقات ملی مهارت و فعالان انجمن‌های علمی و تشکلهای دانشجویی

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی در سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختران، امروز سه شنبه دهم خرداد1401 مراسم جشنی با شعار دختر ایرانی مظهر تلاش، نجابت و مهربانی توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده دکتر شریعتی در سالن اجتماعات فاز1 برگزار شد.
در این مراسم دکتر بسیطی، استاد دانشگاه، سخنان خود را در خصوص نقش دختران در کارآفرینی و اقتصاد خانواده، بیان نمود و خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانید در مسیر رشد، تعالی و توسعه حرکت کنید ، به دنبال کسب، حرفه، خلاقیت و شغل باشید چرا که برای رسیدن به موفقیت، نخستین گام آن، داشتن استقلال مالی می باشد.
وی با اشاره به ویژگیهای برجسته حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی دینی، تربیتی و رفتاری و معرفی چندین بانوی موفق مسلمان، تصریح کرد: اگر می خواهید در زندگی بسیار اثرگذار باشید و قله های افتخار را کسب کنید، باید مستقل، صاحب حرفه، خلاقیت و شغل باشید و پیش نیاز آن، استقلال مالی می باشد.
تقدیر از برترین‌های مسابقات ملی مهارت و فعالان فرهنگی، انجمن‌های علمی و تشکلهای دانشجویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است این برنامه با حضور دانشجویان فعال فرهنگی، انجمن های علمی، تشکل های بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و بازارچه دست سازه های دانشجویی و همچنین اجرای مسابقه ورزشی دارت، همراه بود.

کلید واژه ها: ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختران دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی


نظر شما :