رونمایی از برنامه ریزی جدید گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده شریعتی در اجرای پایان نامه های دانشجویان با همراهی و همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی

۰۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۹ کد : ۴۹۸۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۸۷

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، روز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ برای رونمایی از جریان هدایت عملی دانشجویان در واحد پروژه، طی مراسمی با حضور رئیس دانشکده، معاون پژوهش و فناوری، مدیر گروه طراحی پارچه و لباس، اساتید این گروه و دانشجویان، مسیر عملی پروژه در مرکز نوآوری و خلاقیت دانشکده، به نمایش گذاشته شد.
رئیس دانشکده در این برنامه خاطر نشان کرد: دانشکده شریعتی جزء اولین دانشکده هایی است که مرکز نوآوری و خلاقیت ویژه کارگروه تخصصی مد و لباس، ایجاد نموده است. بنابراین شما اساتید و دانشجویان در این زمینه می توانید نقش موثری داشته باشید و برای راه اندازی خط تولید و ایجاد نماد تجاری(برند) ویژه‌ی دانشکده شریعتی، باید به صحنه بیایید چرا که این مرکز با حضور شما عزیزان فعال خواهد شد.
وی تصریح کرد: در همین راستا، برای موفقیت در این مسیر، بنا داریم با صاحبان صنعت و تولید همکاری داشته باشیم چرا که به نگاه صنعت و شناخت بازار نیازمندیم تا بتوانیم طرحهای تخصصی، با نگاه علمی و بازار پسند ارائه نماییم که این امر منجر به خود اشتغالی و کسب درآمد خواهد شد.
گفتنی است این طرح در راستای هدفمندتر کردن فضای علمی و آموزش های دانشکده، به پیشنهاد  دکتر الهی مدیر گروه طراحی پارچه ولباس و تصویب اساتید و مشارکت زیبا حامدی به عنوان نماینده صنعت شکل گرفت. هدف اصلی از اجرای این طرح برقراری یک کانال ارتباطی جدی میان فضای کار و دانشگاه است و برای تداوم و پویایی و اجرای قدرتمند آن با تعدادی از برندهای مطرح نیز گفتمانهایی صورت گرفته است.
دکتر الهی در این خصوص بیان نمود: در برنامه هدایت دانشجویان در مسیری که در آینده با آن مواجه خواهند بود و با هدف گذاری اهداف مورد انتظار برنامه‌ریزی ویژه ای تدارک دیده شده است که به شرح زیر می باشد:
•    آغاز به کار واقعی دانشجو در یک محیط کار واقعی متناسب بارشته تحصیلی با حمایت اساتید راهنما
•    آشنایی واقعی با فضای تولید با مسئولیت بهبود و  ارتقاء و یا رفع مشکلات موجود در بخش طراحی و نمونه سازی محصول.
•    آزمودن آموخته ها درعمل و به کارگیری تکنیکها و روش های مناسب.
•    آشنایی دقیقتر اساتید  با تحولات صنعتی، سیستم ها و دستگاههای جدید و پیشرفتهای مرتبط با حوزه طراحی و دوخت و راهنمایی دانشجو با توجه به تجربه و شناخت عمیق از موضوع و فضای حرفه ای.

 

کلید واژه ها: گروه طراحی پارچه و لباس اجرای پایان نامه ها دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی


نظر شما :