پیام هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۹ کد : ۲۰۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۷۵
تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس بسیار نیکو است

به گزارش اداره کل روابط عمومی در متن این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و رشادت‌های مردان و زنان غیوری است که با اراده‌ای سترگ علیه تجاوز و تعدی به میهن اسلامی به مقابله ایستادند. رادمردی و پایمردی بی مثال رزمندگان اسلام حکایت غرور، افتخار و رسیدن به اوج قله‌های استقلال و استکبارستیزی است که در سایه رهنمودهای حکیمانه امام خمینی (ره)، حفظ کیان ایران اسلامی برابر زورگویان و ستمگران را رقم زد.
بزرگداشت شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس نشان از صبغه بی مثال هویت ایرانی و اسلامی دارد و سمبل استقامت و شهادت به تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و تحقق شعار هیات منا الذله است که در همین راستا دانشگاهیان فنی و حرفه ای بایستی به عنوان جهادگران عرصه علم و عمل با حفظ و گرامیداشت دستاوردهای دفاع مقدس، پاسداری از کیان و مرزهای علمی کشور را نیز معنایی دوباره کنند.
تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس بسیار نیکو است و می تواند سرآغاز یک حرکت پرشتاب علمی، فرهنگی و پژوهشی باشد که استقلال و آزادی ایران اسلامی را در عرصه های ملی و بین المللی دو صد چندان نماید.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی، فرا رسیدن ماه مهر را به پرچم داران علم و فرهنگ در جامعه دانشگاهی بویژه دانشجویان جدید الورود که قدم به عرصه مقدس دانشگاه نهاده اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان پیروزی و بهروزی را مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: پیام هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس


نظر شما :