برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده شریعتی

۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۴ کد : ۹۷۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۵۸
مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده شریعتی با حضور مهندس مرضیه گرد، رییس دانشکده، معاونین و دانشجویان فارغ التحصیل به اتفاق همراهانشان در دو روز ۲۴/۴/۹۸ و ۲۶/۴/۹۸ در سالن اجتماعات مفرح برگزار شد.

در ابتدای مراسم، رئیس دانشکده، ضمن تبریک و خوشامدگویی به دانشجویان اظهار داشت:  یادتان باشد اینجا آخر راه نیست بنابراین همیشه فعالانه در جستجوی آنچه شایسته آن هستید، حرکت کنید.
وی افزود: ارتباط خود را با کانون فارغ التحصیلان قطع نکنید و اگر به صنعتی وارد شدید، آموزشهای مورد نیاز تخصصتان را با ما در میان بگذارید و دانشکده هم  امکان آموزشهای جدید و نو  را برای شما فراهم می کند و همچنین می توانید از  فضا و امکانات و دستگاههای  مرکز نوآوری دانشکده استفاده نمایید و قابلیت های خود را به ثمر برسانید.
مهندس گرد، ضمن آرزوی بهترین ها برای تمامی دانش آموختگان، بیان داشت: امسال آمار خوبی از دانشجویان ما در مقطع کارشناسی ارشد، رتبه زیر 100 را کسب نمودند و همچنین این افتخار را داریم که برخی از فارغ التحصیلان ما اکنون از اساتید این مرکز هستند و امیدوارم به زودی شاهد حضور شما عزیزان در پیشرفت و رونق دهی چرخه صنعت و تولید، باشیم.
همچنین در این مراسم هدیه لطف الهی به عنوان دانشجوی حافظ کل قرآن کریم و مقام آور جشنواره فرهنگی و هنری و حنانه کریمی به عنوان دانشجوی ممتاز مهندسی الکترونیک معرفی گردیدند و طی گفتگویی کوتاه از رمز و راز موفقیت خود، صحبت نمودند.
تقدیر از دانشجویان مقام آور، اجرای سرود، مسابقه، قرائت سوگندنامه، گرفتن عکس یادگاری، پخش کلیپ میلاد امام رضا(ع) و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

کلید واژه ها: جشن فارغ التحصیلی


نظر شما :