رئیس دانشکده در جلسه شورای اداری:باید قدردان توفیق خدمت در یک محیط علمی و فرهنگی باشیم

۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۵ کد : ۹۶۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۹۳۲
جلسه شورای اداری روز شنبه ۲۲/۴/۹۸ با حضور مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده، معاونین، مدیران، روسای بخش های مختلف دانشکده و کارکنان در سالن اجتماعات فاز۱ (مفرح) برگزار شد

در ابتدای مراسم حجت الاسلام بنیان جوادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: انبیاء برای هر امری نشانه ای می آوردند تا با آن نشانه ها بتوان به شناخت درست رسید. اسم با نشانه ها نباید تناقض داشته باشد یعنی وقتی می گوییم فلانی مومن و یا مسلمان است پس حتما نشانه هایی برای اثبات این امر وجود دارد و رفتار و کردار آن فرد به گونه ای بوده  که با این عبارت معرفی شده است.
وی در ادامه افزود: در روایات ما برای مسلمان بودن دو نشانه و علامت نقل شده است که باید ببینیم این علامت ها در ما محقق شده است و اگر نه، پس باید تلاش کنیم. یکی از این نشانه ها این است که ذهن و دلمان مشغول امور مسلمین و اساس تلاش و کوششمان باز کردن گره و حل مشکلات دیگران باشد و در واقع برای مسائل و امورات جامعه دل بسوزانیم و بی تفاوت نباشیم. همچنین نشانه دیگر این است که دیگران از دست و زبانمان در امان باشند به طوری که دست و زبانمان، گره گشا و آرامبخش باشد، که اگر بتوانیم پایه و اساس کار خود را بر این مبنا بگذاریم و این موارد را رعایت کنیم می توانیم با کیفیت و نظم و انضباط اخلاقی بیشتر در مجموعه ای که تلاش می کنیم، پیش رویم.  
در ادامه مهندس گرد، رئیس دانشکده ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و تشکر از زحمات کارکنان حوزه های مختلف دانشکده، اظهار داشت: باید قدردان توفیق خدمت در یک محیط علمی و فرهنگی باشیم و در این راستا، تعهدات خود را به درستی انجام دهیم .
ایشان در ادامه با بیان توصیه های لازم به کارکنان و مسئولین در خصوص انجام وظایف حوزه کاری خود در جهت چارچوب و قوانین دانشکده و پاسخگویی به برخی از سوالات مطرح شده، توجه به مسائل و امور دانشجویان را مهم قلمداد نمود و خاطر نشان کرد: شما عزیزان الگوی دانشجویان هستید و رفتار شما تاثیر گذار است، بنابراین با پاسخگویی مناسب و رعایت احترام، می توانیم باعث رشد یکدیکر و خانواده دانشگاهی خود باشیم.
سپس خانم هوشیاری، رئیس امور اداری به سوالات مطرح شده در خصوص مرخصی تابستان، اعمال مدرک، ارتقای رتبه ها، تبدیل وضعیت و انتقالی به شهرستان، پاسخ داد و توضیحاتی را بیان نمود.
گفتنی است در این مراسم کلیپ نرم افزار google translate، معرفی گردید و بنا شد تا آپدیت جدید این نرم افزار در سایت قرار داده شود و همکاران می توانند آن را دانلود نموده تا در شرایط حضور دانشجویان خارجی که دانشکده در بهمن ماه پذیرش خواهد داشت، استفاده نمایند.

 

کلید واژه ها: جلسه شورای اداری دانشکده شریعتی


نظر شما :