اعتبارات مربوط به آماده­ سازی و اعزام دانشجویان شرکت کننده دانشگاه فنی و حرفه­ ای در چهارمین المپیاد ورزش­های همگانی دانشگاه­های کشور ابلاغ شد

۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۹ کد : ۹۵۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۷
المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر از ۲۶ لغایت ۳۱ تیر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه الزهرا و المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر از ۳ لغایت ۸ مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه بوعلی همدان برگزار می­ گردد.

50 تیم ورزشی در قالب حدود ۲۸۰ نفر ورزشکار در دو بخش دختران و پسران دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به کسب سهمیه برای حضور در مرحله نهایی چهارمین المپیاد ورزش­های همگانی وزارت علوم شده ­اند. با بهره ­گیری از منابع مالی که توسط معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه، به استان­ ها ابلاغ گردیده، خود را برای حضور شایسته در این المپیاد ورزشی (ملی) آماده می نمایند.

ضمناً لازم است کلیه استان­ها و مراکز تابعه آن­ها در بازه زمانی مقرر نسبت به ثبت نام و حصول اطمینان از نهایی شدن مراحل مختلف آن در سامانه­های اعلام شده، اقدام لازم معمول دارند، مشخصات لباس دانشجویان شرکت کننده و نحوه­ی واریز حق شرکت در المپیاد و ... در دستوالعمل­های جداگانه به استان­ها در تاریخ 15 تیر ابلاغ گردیده است.

شایان ذکر است مسئولین محترم تربیت بدنی مراکزی که در المپیاد ورزشی دانشجویان شرکت کننده دارند لازم است با توجه به زمان پذیرش در المپیاد و زمان خروج، نسبت به تدارک وسیله نقلیه یا تهیه بلیط رفت و برگشت به شهر برگزاری المپیاد اقدام نموده و همه روزه به سایت چهارمین المیپاد ورزشی وزارت علوم https://bit.ly/2JilPbR مراجعه و از آخرین اطلاعات و تغییرات آگاهی و اطلاع لازم را کسب نمایند.

کلید واژه ها: المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه الزهرا


نظر شما :