بازدید هیات لبنانی هیئت اعزامی مؤسسه آموزشی الآفاق لبنان از دانشکده فنی شریعتی

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۵ کد : ۹۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۴۹
مهندس گرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک زمینه ی همکاری ها و فعالیت بین المللی در زمینه جذب دانشجویان لبنانی آغاز گردد

                                             

صبح امروز سه شنبه بیست و هشتم خردادماه، دکتر فادی ناصر نماینده هیئت اعزامی مؤسسه آموزشی الآفاق لبنان در دانشکده فنی شریعتی حضور یافته و پس از جلسه ای در دفتر ریاست و ادای احترام به شهدای گمنام  آرمیده در دانشکده، از تجهیزات،کارگاه ها، آزمایشگاه ها و بخش های مختلف دانشکده بازدید نموده و از نزدیک با توانایی ها و پتانسیل های موجود آشنا شدند.
در ابتدای جلسه که با حضور مهندس گرد رئیس دانشکده و معاونین، آقای عبدالحسین ناظریان معاون ادره کل بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای، همراه بود، پس از پخش کلیپ معرفی دانشکده هریک از حضار به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل فی مابین و نقاط مشترک پرداختند و به منظور همکاری های هر چه بیشتر نکاتی مطرح شد. هیات اعزامی لبنان نیز با پخش کلیپی به معرفی مؤسسه آموزشی الآفاق لبنان پرداختند.
خانم مهندس گرد در این جلسه با توجه به ظرفیت های بالای دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشجویان خلاق و کارآفرین ابراز امیدواری کرد که زمینه های همکاری متقابل با هیات مذکور فراهم گردد. و در آینده ای نزدیک زمینه  همکاری ها و فعالیت بین المللی در زمینه جذب دانشجویان لبنانی آغاز گردد.
گفتنی است این هیئت در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس دیدن نموده و آثار به نمایش درآمده را  مورد تحسین قرار دادند.

این هیئت، پیش از این از مراکز استان های مشهد و ساری نیز بازدید نموده بودند.

کلید واژه ها: بازدید هیات لبنانی هیئت اعزامی مؤسسه آموزشی الآفاق لبنان در دانشکده فنی شریعتی


نظر شما :