کارگاه حلقه‌های گم‌شده زندگی من، ویژه کارکنان دانشگاه ملی‌مهارت برگزار شد.

۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۹ کد : ۸۲۵۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۲
در این کارگاه آموزشی به چهار مبحث حلقه‌ی گمشده‌ی آهستگی در زندگی، ارتباطات مطلوب، خود‌مراقبتی و تا‌ب‌آوری، پرداخته شد.

کارگاهی با عنوان حلقه‌های گم‌شده زندگی من، به همت دبیرخانه قطب توسعه مهارتهای زندگی مرکز مشاوره دانشکده. ویژه همکاران، روز دوشنبه ۱۸ تیرماه۱۴۰۳ در سالن آمفی‌تئاترفاز۱، برگزار شد.
این کارگاه آموزشی، با حضور و سخنرانی دکتر کاظم قجاوند، روانشناس، مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه همراه با پرسش و پاسخ به صورت حضوری و برخط، برگزار گردید.
در این مراسم استاد قجاوند، چهار مبحث حلقه گمشده‌ی آهستگی در زندگی، ارتباطات مطلوب، خود‌مراقبتی و تا‌ب‌آوری را شرح داد و در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: ما انسانها در زندگی همه چیز را با سرعت و با شتاب می‌خواهیم در صورتی که شتابزدگی در زندگی باعث می‌شود، تمرکز و تامل از بین برود و اشتباهات و احساس ناخرسندی در زندگی، افزایش یابد.
وی در ادامه به راه‌های جلوگیری از زندگی شتاب‌زدگی اشاره نمود و گفت: به کارها و امور روزانه عمیق‌تر نگاه کنید و به جای انجام دادن چند کار همزمان، در یک زمان بیایید بر روی کار تمرکز کنید.
دکتر قجاوند در ادامه با تشریح موارد حلقه گمشده ارتباطات نامطلوب، خود‌مراقبتی و تاب آوری و با بیان انواع خود مراقبتی در زندگی و تکنیک‌های تاب آوری خاطرنشان کرد: اهمیت به سبک زندگی سالم، انگیزه داشتن در محیط کار، داشتن اهداف آتی به جای اهداف آنی و دنبال کردن سرگرمی‌ها و علایق خود، در رشد مهارت‌های ما در زندگی موثر خواهد بود.


نظر شما :