آشنایی جمعی از دانش آموزان هنرستان منطقه ۱۹ با امکانات و فضاهای آموزشی دانشکده در هفته ترویج علم

۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۹ کد : ۸۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۰۷

انشگاه یکی از نهادهای اصلی تعلیم و پرورش است و بازدیدهای دانش ­آموزی، می­تواند منجر به شکوفائی توانمندی­های دانش­ آموزان شده و کمک به یادگیری هر چه بیشتر، افزایش مسئولیت‌ پذیری در فعالیت‌های گروهی و آشنایی بیشتر دانش ­آموزان با فرهنگ‌ جامعه دانشگاهی ‌شود .

در راستای سیاست در باز دانشگاه، جمعی از دانش آموزان رشته حسابداری هنرستان پاسداران منطقه 19، در هفته گرامیداشت ترویج علم، روز سه شنبه 22/8/97 به منظور آشنایی هر چه بهتر و دقیق تر دانش آموزان با رشته های تحصیلی دانشگاهی در جهت انتخاب آگاهانه، از بخش های مختلف دانشکده بازدید نموده  و با رشته های امور اداری، هتل داری و حسابداری آشنا شدند.

در این بازدید خانم دکتر بسطامی، معاون پژوهش و فناوری دانشکده شریعتی و خانم سعادت قرین، مدرس گروه امور اداری و کارآفرینی، بعد از عرض خیر مقدم به معلمان و دانش آموزان در خصوص رشته های دانشگاه و چشم انداز آینده آن، توضیحات جامعی ارائه کردند.

در پایان دانش آموزان ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه، با امکانات، تجهیزات، فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشکده برای دانش آموزان آشنا شده و با حضور در یکی از کارگاههای دانشکده اطلاعات لازم را در زمینه رشته خود را از کارشناسان و اساتید مربوطه دریافت نمودند و همچنین با کارشناسان بخش معاونت پژوهش و فناوری، در این خصوص گفتگو کردند .

 


نظر شما :