افتتاح نمایشگاه آثار هنری ۵۱ دانشجوی رشته ارتباط تصویری در نگارخانه دکتر شریعتی

۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۸۱۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۴۹
نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی و نقاشی خط دانشجویان رشته ارتباط تصویری با راهنمایی استاد وریا هاشمی، روز یکشنبه ۱۹/۳/۹۸ در نگار خانه دانشکده دکتر شریعتی افتتاح گردید.


استاد وریا هاشمی در گفتگو با روابط عمومی دانشکده شریعتی اظهار داشت: 51 دانشجوی رشته گرافیک و ارتباط تصویری، آثار خوشنویسی و نقاشی خط خود را به صورت ژوژمان که حاصل تلاش و فعالیت در طول یک ترم یادگیری درس خوشنویسی و طراحی حروف بوده است به نمایش گذاشته اند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای فرمایش رهبری در سال جدید به عنوان سال"رونق تولید" برپاشده است، تصریح کرد: بر این مبنا سعی نمودیم تا دانشجویان را به سمت تولید و خلق اثر سوق دهیم و فقط کار دانشجویان یک ژوژمان ساده نباشد بلکه باعث رشد و شکوفایی استعدادهای آنان در امر ایجاد و تولید کارهای هنری گردد.
وی افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه شامل آیات، کلام ائمه و اشعار پارسی می باشد که فعالیت و نوآوری دانشجویان در این زمینه چشمگیر و بسیار قابل توجه  است.
استاد هاشمی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های رئیس دانشکده، مدیرگروه هنر و اساتید این رشته، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه، دومین نمایشگاه گروهی درس خوشنویسی و طراحی حروف می باشد که در مقایسه با قبلی، قوی تر و موفق تر بوده است و امیدوارم در این مسیر پویاتر حرکت کنیم و شاهد خلق و تولید آثار هنری بسیاری از دانشجویان باشیم.

 

کلید واژه ها: افتتاح نمایشگاه خوشنویسی نگارخانه دانشکده شریعتی استاد وریا هاشمی


نظر شما :