بررسی راههای جدیدمشارکت خیرین آموزشی با هدف کارآفرینی و تقویت مهارت در دانشکده شریعتی

۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۷۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۲۸
یکی از خیرین مدرسه ساز کشور به دعوت از امور خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده شریعتی حضور یافت

                 

روز دوشنبه ۱۳ خردادماه، دکتر فوژان صباحی مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در امور خیرین به همراه  دکتر محمدرضا اسپرورین و دکتر شعله نثار حسینی (از خیرین مدرسه ساز و فعالان عرصه تولید و کارآفرینی) در دفتر خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی شریعتی با حضور برخی از معاونین و مدیرگروه علوم اداری حضور یافتند.
در این دیدار که  به منظور جلب مشارکت های حامیان مردمی و همچنین تعامل هر چه بیشتر با خیرین و ایجاد کانال های جدید و مطلوب در مسیر کارآفرینی و جهت دادن به تولیدات و مهارت های دانشجویی مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده شریعتی به عنوان یکی از این مراکز، تشکیل شد، پس از سخنرانی اجمالی و ارائه ی گزارشی مفصل توسط خانم مهندس گرد و خانم دکتر صباحی، دکتر اسپرورین پس از ایراد بیاناتی، توانایی و قابلیت های موجود در این مرکز را بسیار خوب و به مثابه کارخانه طلاسازی عنوان نمودند و ضمن موشکافی موضوع مدل های کار دانشجویی و مقیاس های استاندارد و جهانی آن تاکید کردند:
" ....اکنون در برترین دانشگاه های سراسر کشور به این مسیر سوق داده می شود که در کنار امور آموزشی، بحث درآمدزایی نیز مهم قلمداد می گردد. خوشبختانه با این پتانسیل خوبی که در این دانشکده به عنوان یکی از مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای مشاهده نمودیم، می توان آینده ی خوبی برای دانشجویان حاذق دانشگاه فنی و حرفه ای متصور شد. امیدواریم بتوانیم یاری رسان خوبی برای شما باشیم. ..."
همچنین مقرر شد به منظور تعامل و مراودات بیشتر در آینده، ضمن برگزاری جلسه ای در دانشگاه فنی و حرفه ای، تفاهم نامه هایی در این خصوص امضا شود و دکتر اسپرورین به عنوان مشاور سرمایه گذاری، مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای را یاری رساند. 

گفتنی است در پایان بازدیدی از کارگاه ها، تجهیزات و آزمایشگاه های بخش های مختلف دانشکده فنی شریعتی صورت گرفت.

کلید واژه ها: یکی از خیرین مدرسه ساز کشور به دعوت از امور خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده شریعتی حضور یافت


نظر شما :