آیین پایانی هفتمین بازارچه دانشجویی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷ کد : ۷۹۳۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۷
نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به تاکید دکتر خسرویان ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر اهمیت کنسرسیوم اشتغال، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی امروز 21 اسفند ماه آیین پایانی هفتمین بازارچه دانشجویی (نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های) دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور که به دست دانشجویان اساتید، کارکنان و تولیدات مراکز که  از 19لغایت 21 اسفند ماه در محل دانشکده فنی حرفه دکتر شریعتی دایر بود با حضور دکتر جلیلی؛ معاون  فرهنگی ،دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ، آقای زیدی؛ مدیر کل فرهنگی دانشجویی، مهندس فتاحی زاده؛ مدیر کل امور دانشجویی، حجیه بسطامی؛ رئیس دانشکده دکتر شریعتی، آقای ترکیان رییس استان البرز، رییس استان تهران و  روسای مراکز استان تهران، به تاکید دکتر خسرویان ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر اهمیت کنسرسیوم اشتغال، برگزار شد.
رئیس دانشکده شریعتی ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی عنوان کرد دانشجویان در این بازارچه توانمندی ها و مهارت های خود را ارائه و مهارت های کسب و کار را تمرین می نمایند. ایشان بر دغدغه مندی رئیس دانشگاه، دکتر خسرویان نسبت به دانشجویان تاکید و از حمایت‌های ایشان، هیات رییسه به ویژه آقای حاجی نژاد، آقای دکتر جلیلی و آقای دکتر اوصالی در راستای برگزاری این جشنواره بعد از  چهار سال توقف تشکر و قدردانی کرد.
 رییس دانشکده دکتر شریعتی وجه تمایز این جشنواره را نسبت به دوره قبلی، ارائه محصولات غذایی ، مصنوعات فلزی و نیز استقبال زیاد و تعداد بالای غرفه ها (سی غرفه) در مقایسه با دوره قبل (۱۷ غرفه) بیان کرد همچنین وی از تمامی عوامل اجرایی اعم از همکاران ستاد و نیز همکاران دانشکده دکتر شریعتی قدردانی نمود.
معاون فرهنگی ،دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای،  دکتر جلیلی در گوشه ای از سخنان خود هدف از برپایی بازارچه دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای را، فراهم نمودن فرصت های شغلی و کسب مهارتهای اجتماعی و اقتصادی به چالش کشیدن مهارت‌ها، درآمدزایی و تشکیل تیم‌های اشتغال‌زایی دانشجویی و افزایش مهارت و توانمندسازی  خواند و تعبیر حضرت آقا مدظله العالی عنوان پنجه های کارآمد را به کار برد.
در ادامه مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه، آقای فتاحی زاده ضمن گزارش کاملی از روند برپایی این جشنواره گفت در این بازارچه محصولات و دستاوردهای دانشجویی در زمینه ­های صنایع دستی گردشگری ، هنرهای تجسمی ، پوشش ایرانی اسلامی، سوغات و خوراکی­های محلی، محصولات کشاورزی شامل( محصولات گلخانه ای، پرورش گل و گیاه ) و ... در این نمایشگاه عرضه شد.
در ادامه مراسم از غرفه های برتر ا. استان لرستان . آموزشکده فنی و حرفه ای دختران خرم آباد 
۲. دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی
۳. آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمیه نجف آباد تقدیر و از زحمات و حمایت های  آقای حسن رعیت خیر خوابگاه ساز که خوابگاه دانشجویی به ارزش سیصد میلیارد ریال را احداث و به بهره‌برداری رسانده و نیز خوابگاه دوم را شروع و مقاوم سازی کردند و تا مهرماه به بهره‌برداری خواهند رساند، تقدیر و تشکر کرد. 
در پایان رئیس دانشکده حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و بابت بسته معیشتی این ماه و نیز بسته معیشتی نوروزی از رئیس دانشگاه و هیات رییسه  تشکر  کرد.


نظر شما :