نشست هم اندیشی معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای با کارکنان سازمان مرکزی برگزارشد

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۲ کد : ۷۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۶۴۰
به نقل از سایت دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش اداره کل روابط عمومی، با عنایت به تأکیدات ریاست دانشگاه مبنی بر ارتباط دو سویه و مستقیم مدیران و کارکنان دانشگاه، صبح امروز یازدهم خرداد ماه، نشست صمیمی و هم اندیشی دکتر غلامرضا زمانی معاون اداری، مالی و  مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای با کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه در سالن اجتماعات مرکزی برگزار شد.

بنابراین گزارش، دکتر زمانی در این نشست طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان؛ تلاش، همت و همدلی مدیران و کارکنان سازمان مرکزی را در تحقق اهداف عالیه دانشگاه تعیین کننده و قابل تقدیر دانست و گفت: برقراری ارتباط نزدیک و دریافت نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات و انتقادات همکاران در راستای رفع مشکلات و غلبه بر چالش‌های موجود، یکی از مهمترین رویکردها و سیاست‌های معاونت اداری و مالی دانشگاه است.

معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای با تقدیر از حضور حداکثری کارکنان در این نشست با اشاره به لزوم مدیریت بر اساس خرد جمعی تصریح کرد: رسیدن به اهداف و سیاست های دانشگاه تنها با کمک کارشناسان وکارکنان سخت کوش قابل دستیابی خواهد بود.
وی تعالی و بالندگی هرچه بیشتر دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای کشور را در گرو توسعه همکاری‌ها و تقویت روحیه همگرایی در میان کارکنان صف و ستاد عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین انتظارات مسوولین از کارکنان، درک شرایط ویژه اقتصادی موجود در کشور و تلاش مضاعف در پیشبرد بهتر امور در راستای صیانت از دستاوردها دانست و خاطر نشان کرد انشاالله با تلاش جهادی تمامی عزیزان از این برهه با سربلندی خارج خواهیم شد.

زمانی افزود: کارکنانی با انضباط کاری و مالی با افکار و اعمالی هدفمند می تواند سازمان را در راه رسیدن به اهداف یاری کنند.
وی با بیان اینکه سال جاری شاهد تحولات بسیار سازنده در حوزه رفاهیات کارکنان خواهیم بود گفت: پرداخت مبالغ رفاهی در مناسبت های مختلف، پیگیری منسجم جهت رضایتمندی کارکنان از بیمه تکمیلی درمان، برنامه ریزی جهت تشرف کلیه کارکنان دانشگاه به همراه خانواده به مشهد مقدس، ساماندهی غذای کارکنان و ایجاد دستورالعمل جدید جهت پرداخت اضافه کار از جمله اقدامات عملیاتی این معاونت در سال جاری است.
دکتر زمانی در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی بیان داشت: این عزیزان خاطر جمع باشند مسوولین دانشگاه تمام سعی خود را برای ارتقای ایشان به کار بسته و در همین راستا جلسات مختلفی با مسوولین وزارت علوم و سازمان امور اداری و استخدامی در داخل و خارج دانشگاه برگزار کرده و امیدواریم در صورت تحقق این امر، گام دیگری در جلب رضایتمندی کارکنان دانشگاه برداریم.
لازم به ذکر است در این نشست مدیران کل امور اداری، بودجه و تشکیلات، مالی، پشتیبانی و امور عمومی و طرح های عمرانی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را ارایه و به سوالات کارکنان پاسخ دادند.

کلید واژه ها: با کارکنان سازمان مرکزی برگزارشد: نشست هم اندیشی معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای با کارکنان سازمان مرکزی برگزارشد


نظر شما :