دومین جلسه کنسرسیوم اشتغال در دانشکده شریعتی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۰ کد : ۷۸۱۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۷
این جلسه به منظور پیگیری طرح اشتغال و کارآفرینی با حضور گروهی از کارشناسان و مدیران صنعت نساجی بروجرد  در دانشکده شریعتی برگزار گردید.

جلسه  بازدید مسئولین نساجی بروجرد از دانشکده پیرو جلسه قبلی ، به منظور پیگیری طرح اشتغال و کارآفرینی و کنسرسیوم اشتغال ، با حضور گروهی از کارشناسان و مدیران صنعت نساجی بروجرد ، برای آشنایی با حوزه های فعالیت دانشکده در زمینه طراحی و دوخت ، 28 بهمن ماه در دانشکده شریعتی برگزار گردید. 
 در این جلسه آقای تات رئیس حوزه پژوهش و فناوری دانشکده به نمایندگی از ریاست دانشکده ضمن خوش آمد به مدعوین تاریخچه ای از دانشکده دختران شریعتی  را توضیح داد و  پس از آن خانم دکتر الهی مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده، حوزه فعالیت خود  را به صورت تخصصی معرفی نمود. 
در ادامه خانم اعظم پور نماینده مدیر عامل شرکت نساجی ضمن ابراز خشنودی از حضور در دانشکده  و اعلام  نقطه نظرات مجموعه، با کارشناسان به تبادل نظر پرداخت. 
گفتنی است در طول این جلسه حاضرین از قسمتهای مختلف سالن اتصال به بازار ، کارگاههای دوخت و نمایشگاه دوخت و مراسم دفاع یکی از دانشجویان بازدید نمودند. 
در نهایت مقرر شد در نزدیکترین زمان با هزینه شرکت نساجی استادان بازدیدی از شرکت در بروجرد انجام دهند و با انجام جلسات کارشناسی نسبت به انعقاد تفاهم نامه فی مابین اقدام لازم صورت پذیرد.


نظر شما :