رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گردهمایی تخصصی معاونین اداری و مالی و عاملین مالی دانشگاه: یکی از مولودهای انقلاب اسلامی، دانشگاه‌های صاحب علم و ارزش مدار بود

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۷۷۸۶ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۲۶
گردهمایی معاونین اداری مالی و عاملین مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور روز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، گردهمایی تخصصی معاونین اداری مالی و عاملین مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با حضور دکتر خسرویان، آقای اوصالی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، آقای حاجی نژاد، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استان‌ها، مدیرا‌ن‌کل آن حوزه و معاونین اداری، مالی و عاملین مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور‌‌‌ صبح روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و افزود: این انقلاب با رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با فداکاری توده‌های مردم به ثمر نشست و مردم توانستند اداره امور خود را در دست بگیرند.

دکتر خسرویان تاریخچه شکل گیری و تکوین انقلاب اسلامی را مورد تحلیل قرار داد و پاره‌ای از دستاوردهای 45 ساله انقلاب را برشمرد و از اساتید، کارکنان و دانشجویان برای حضور چشمگیر در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه دعوت کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود حوزه اداری و مالی را قلب تپنده دانشگاه خواند و افزود: این حوزه باید به موضوعات، نگاه تحولی داشته باشد و از راهبردهایی که برای دانشگاه تعریف کرده‌ایم به راهبرد درآمدزایی و اصلاح ساختار توجه کنند.

دکتر خسرویان توزیع یکسان رفاهیات و بسته‌های رفاهی برای اولین بار در دانشگاه، افزایش دو برابری بودجه، افزایش درآمدهای اختصاصی، تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی و موارد دیگر را از جمله دستاوردها و مسائل قابل توجه دانست و سرعت بخشیدن به پاسخگویی مکاتبات، تمرکززدایی، تدوین نظام بودجه‌ای مبتنی بر عملکرد را از ضروری ترین مباحث قابل رسیدگی این حوزه خواند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش پایانی صحبت‌های خود از تلاش‌های مجدانه معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه و مجموعه مدیران و کارکنان این حوزه قدردانی کرد.

گفتنی است برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پنل‌های تخصصی و پنل‌های گفتمان‌محور از دیگر بخش‌های این گردهمایی دو روزه است که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 17 و 18 بهمن‌ماه در دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی تهران برگزار می‌شود.


نظر شما :