دکتر صالحی عمران در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳ کد : ۷۷۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۲۳۱
حضور پر شور دانشگاهیان فنی و حرفه ای در مراسم روز جهانی قدس

به نقل از سایت دانشگاه فنی و حرفه ای

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری شده تا ملت‌های آزاده جهان و به ویژه مسلمانان، هرگز آرمان بزرگ رهایی قدس از چنگال ستمکاران را به دست فراموشی نسپارند؛ آرمانی که با همین راهپیمایی‌ها و فریادهای مرگ بر آمریکا و بر مرگ بر اسرائیل و همچنین مبارزه جانانه فلسطینیان در چند دهه گذشته زنده مانده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، جامعه بزرگ دانشگاهیان فنی و حرفه ای کشور نیز همگام با سایر اقشار جامعه در روز جهانی قدس روز استکبار ستیزی، ضمن حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اعلام برائت و انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی در نماز جمعه شرکت کردند.

بنابراین گزارش، دکتر ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای روز جمعه دهم خرداد ماه با حضور در راهپیمایی روز قدس در کنارسیل خروشان مردم هزارسنگر و همیشه در صحنه شهرستان آمل ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین طرح رذیلانه موسوم به معامله قرن را قویآً رد و محکوم کردند.

گفتنی است، با اعلام ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شعار محوری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شده بود که امسال در بیش از ۹۵۰ نقطه در سراسر کشور و در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد. بیش از۴۰۰۰ خبرنگار که ۲۵۰ نفر از آنها خارجی بودند این مراسم را پوشش دادند.

کلید واژه ها: حضور پر شور دانشگاهیان فنی و حرفه ای در مراسم روز جهانی قدس


نظر شما :