رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی: اصلی‌ترین ماموریت سازه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تشکیل یک قرارگاه جهاد تبیین است

تعداد بازدید:۲۰۸
نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر خسرویان ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی شروع به کار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین از معاونت فرهنگی و دانشجویی به واسطه برگزاری این نشست قدردانی کرد و ضمن اشاره به خاستگاه تأسیس دانشگاه‌ها در منطقه، دانشگاه را در دنیا پیشران اقتصاد و توسعه کشورها خواند و گفت: دانشگاه نبض، زیربنا و برون‌داد حوزه فرهنگی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تبیین پیشرفت‌های دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از وظایف حوزه فرهنگی است که باید با تعامل مناسب با اساتید، این مسئله در سطح دانشگاه و جامعه تسری یابد.

دکتر خسرویان کمبود ابزارهای فرهنگی را یک نقیصه دانست و افزود: در حوزه فرهنگی ما به محصولات فرهنگی نیاز داریم. ابزارهای فرهنگی ما کم است و می‌بایست برای توسعه فرهنگی و برنامه‌هایمان پیوست فرهنگی داشته باشیم.

دکتر خسرویان به موفقیت‌های دانشگاه در جشنواره‌ها، المپیادها و برنامه‌های فرهنگی و ایجاد کارگاه‌های جوار خوابگاه اشاره کرد و خواستار افزایش کیفی این رویدادها شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین در سخنان خود به اهمیت حضور پرشور در انتخابات، توجه بیشتر به تشکل‌های دانشجویی از جمله انجمن‌ها و کانون‌های علمی، بسیج دانشجویی، کیفی کردن اعزام کاروان دانشجویان به راهیان نور و برگزاری باشکوه جشن دهه فجر به عنوان یک جشنواره ملی اشاره کرد.
مهمانان و مدعوین پیش از نشست، با حضور بر مقبره شهدای گمنام، به مقام شامخ این بلندقامتان تاریخ انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
گفتنی است در این نشست از پوستر سی‌ و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت و پوستر بازارچه مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای توسط معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.


نظر شما :