صاحبان صنعت پوشاک و نساجی در دانشکده دکتر شریعتی

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰ کد : ۷۶۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۴۷
جلسه فعالان صنعتی حوزه نساجی و پوشاک با مسئولین دانشکده شریعتی به منظور  هم اندیشی و هم افزایی و بهره مندی از نظرات صاحبان صنایع نساجی و پوشاک و طراحان لباس برای برگزاری هرچه بهتر و پربارتر سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس با حضور  طراحان برجسته کشوری، واحدهای صنعتی و تولید کنندگان پارچه و پوشاک از جمله کارخانه تولید پارچه نساجی یزد، مرینوس کرمان، شرکت جامین جامه، طراح بافت پارچه های ژاگار و دابی، روز چهارشنبه ۸/۳/۹۸ در  اتاق شورای دانشکده دکتر شریعتی برگزار شد

در ابتدا مهندس گرد، رئیس دانشکده دکتر شریعتی، ضمن خوشامدگویی و تشکر و قدردانی از حضور واحدهای صنعتی، به معرفی دانشگاه پرداخت و بیان نمود: دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای مهارت آموزی دانشجویان، به سمتی حرکت می کند که فارغ التحصیلان با پنجه های کارآمد تربیت کند تا برای خود و جامعه مفید و موثر باشند.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که دانشجویان را با نیاز های واقعی صنعت آشنا کنیم که در این مسیر به حمایت و کمک شما عزیزان نیازمندیم چرا که شما می توانید نقاط ضعف دانشجویان در کارآموزی و نیازتان را در بازار کار و تولید به ما ارائه دهید و امیدوارم این جلسه مقدمه ای برای ارتباطات بعدی ما با شد.
رئیس دانشکده با بیان اینکه هدف ما صرفا برگزاری یک جشنواره نیست تصریح کرد: در واقع برگزاری این جشنواره ها را، پنجره و افقی برای آینده می دانیم و می خواهیم ثابت کنیم که دانشگاه در کنار صنعت است. بنابراین نظرات و ایده های شما بسیار ارزشمند و کمک کننده برای دانشجویان می باشد. 
مهندس گرد در پایان سخنان خود با بیان این مطالب که نقطه نظرات شما را در برنامه ریزی محتوای آموزشی منظور خواهیم نمود ،خاطر نشان کرد: ما در این مسیر قدم هایی را شروع کردیم و درس کارآفرینی و بازاریابی را برای دانشجویان قرار دادیم، کارگاه های خلاقیت و نوآوری برگزار نمودیم. در حال حاضر  با وجود دانشجویان مشتاق و با انگیزه، پتانسیل های فراوانی است که برای درست اقدام کردن در گام های بعدی به حضور شما نیاز داریم و امیدوارم از امروز برای چهارمین جشنواره مد و لباس تلاش و حرکت نماییم. 
در ادامه طراحان، متخصصان و نمایندگان واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن معرفی خود، به ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای بهبود رابطه صنعت و دانشگاه پرداختند و همچنین در خصوص چالش ها و معضلات این حوزه چه در دانشگاه و چه در صنعت، بحث و گفتگو نمودند.
گفتنی است سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس با هدف ارتقاء سطح عملی و علمی پوشش  اقشار مختلف جامعه از طریق طراحی- تولید و ارائه پوشاک مناسب توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان خلاق و خوش فکر، ایجاد فضای ارتباطی بین علاقمندان به این رشته و مراکز صنعتی و تولیدی و بازار کسب و کار و معرفی فارغ التحصیلان و دانشجویان خلاق به جامعه و همچنین آماده سازی بستری مناسب جهت کارآفرینی به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی از ۲۰ تا ۲۵ خردادماه ۹۸ برگزار می‌شود. 
سپس کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران واحدهای تولید و صنعتی پوشاک و لباس از آثار رسیده به جشنواره، دیدن کردند.

کلید واژه ها: سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس


نظر شما :