مهندس گرد: امیدوارم کاری قلبی در حوزه همیاری با انجمن آلزایمر در دانشکده اجرا گردد

۰۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۶ کد : ۷۵۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۶۰۱
مسئولین انجمن آلزایمر ایران، به همکاری دانشجویان دانشکده در حوزه های مختلف این انجمن و فعالیت های پیش رو، ایمان داشتند

                  

همان طور که در پیش خبر این جلسه در سایت اطلاع رسانی شد، این برنامه در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشکده فنی شریعتی، صبح امروز چهارم خردادماه جلسه ای با حضور خانم مهندس گرد (رئیس دانشکده فنی شریعتی)، معاونین و مدیران گروه دانشکده و مسئولین انجمن دمانس و آلزایمر ایران از جمله: خانم صالحی (مدیرعامل)، آقای مهندس نوابخشی و خوانساری و همچنین مسئولین بخش های: آموزش، روابط عمومی و امور بین الملل این مجموعه در دانشکده برگزار گردید.


در ابتدا خانم مهندس گرد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، این جلسه را  به برکت نام مولای متقیان که حامی مطلق تمام درماندگان عالم هستند، مبارک قلمداد نمود و آن را نقطه ای عطف در همکاری و تحقق اهداف انسان دوستانه ی این انجمن دانست و ابراز امیدواری نمود بتوانیم در دانشکده فنی شریعتی و به مدد مسئولین و دانشجویان توانای آن کاری دلی و همراه با عشق و مهر ورزی انجام دهیم.


ایشان همچینین پتانسیل، ظرفیت دانشجویان و علوم این دانشکده را بسیار کاربردی در جهت تحقق اهداف این انجمن معرفی نمود و تصریح کرد:
" مراتب قدردانی خود و مجموعه دانشگاهی دانشکده فنی شریعتی را از شما بانیان محترم این انجمن که با تکیه بر نام مولا علی (ع) فعالیت می نمایید، ابراز می نمایم و امیدوارم توفیق  همکاری قلبی در این مسیر حاصل شود و بتوانیم گام کوچکی در میان گام های بزرگ شما برداریم."


در ادامه و پس از سخنرانی خانم دکتر صالحی و آقای مهندس نوابخش  هر کدام جداگانه در خصوص گزارشی اجمالی در مورد تاریخچه و فعالیت های این انجمن، ظرفیت های موجود در این دانشکده سرآمد و پیشرو را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی نمودند و این را اتفاقی مبارک و در خور توجه برای ادامه فعالیت های این انجمن دانستند.


خانم صالحی در بخشی از سخنان خود اذعان داشت:
" بزرگترین هدف و کار ما این است که دانشجویان را به عنوان جوانان دوستدار افراد دمانس و کسانی که دغدغه ی آگاهی و کسانی که در صدد افزایش دادن دانته های جامعه در مورد این عارضه به جامعه معرفی کنیم و از آنان در تحقق این امر یاری بطلبیم. مهم تر آن که جامعه را از طریق جوانان با فضای حرمت به سالمند از سوی اقشار مختلف بیشتر آشنا نماییم. آشنایی که همراه با آگاهی کامل و هشیارانه توام باشد.


پس از ارائه ی این گزارش، هر یک از مدیران گروه بخش های مختلف دانشکده از جمله گروه تربیت بدنی، گل و گیاه و داروهای زینتی، معارف، الکترونیک، کامپیوتر، معماری و شهرسازی و همچنین طراحی و دوخت به ارائه ی ایده های خود در این زمینه و همکاری های هرچه بیشتر با این انجمن پرداختند.


گفتنی است در پایان این جلسه، تفاهم نامه ای فی مابین دانشکده با این انجمن منعقد و به امضای طرفین ( خانم مهندس گرد و خانم مهندس صالحی) به نمایندگی از دانشکده فنی شریعتی و انجمن آلزایمر ایران، رسید.

کلید واژه ها: جلسه با مسئولین انجمن آلزایمر ایران مهندس گرد: امیدوارم همکاری قلبی در حوزه همکاری با انجمن آلزایمر در دانشکده اجرا گردد


نظر شما :