برتری پروژه پایان نامه فارغ التحصیل دانشکده شریعتی در Master prize ۲۰۲۳

۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳ کد : ۷۵۲۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۹
پروژه پایان نامه ساینا افشار پور فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری در   Master prize ۲۰۲۳ در زیر شاخه کانسپت دانشجویی و در بخش فرهنگی  به عنوان دانشجو دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی منتخب شده است.

پروژه پایان نامه ساینا افشار پور فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری در   Master prize 2023 در زیر شاخه کانسپت دانشجویی و در بخش فرهنگی  به عنوان دانشجو دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، منتخب شده است.
حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده شریعتی این موفقیت را به این فارغ التحصیل کوشای دانشکده و همه مدیران  و اساتید گروه معماری و شهرسازی تبریک عرض میکنم.

گفتنی است Architecture MasterPrize برتری، خلاقیت و نوآوری را در طراحی معماری، داخلی و منظر به رسمیت می‌شناسد. ماموریت AMP، تقدیر از طرح‌های معماری با کیفیت در سراسر جهان است. با تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه‌های معماری، معماری منظر و طراحی داخلی، این جایزه برای ارسال در سطح جهانی آزاد است و آثار معماران سراسر جهان را می پذیرد.

Architecture MasterPrize چهار برنامه سالانه را سازماندهی می‌کند:
۱. طرح سال به پروژه‌های منفرد طراحی شده در ۵ سال گذشته برای افراد و تیم هایی تعلق می گیرد که در معماری، طراحی داخلی یا طراحی منظر عالی هستند.

۳ عنوان برتر جوایز:
طراحی معماری سال
طراحی داخلی سال
منظر / طراحی شهری سال
۲. شرکت معماری سال، بالاترین افتخار کسب شده از AMP می باشد. این جایزه برتری الهام بخش و خلاقانه شرکت های معماری، داخلی و طراحی منظر در سرتاسر جهان را به رسمیت می شناسد و بر اساس کل مجموعه کار شرکت ها در طول پروژه های آنها اعطا می شود.
۳. محصولات معماری سال به برجسته ترین محصولات و مواد تعلق می گیرد که نیازهای دقیق ساخت و ساز در قرن بیست و یکم را برآورده می کند.
۴. عکاسی معماری سال به برترین عکس های معماری را اعطا می شود.

 جایزه Architecture MasterPrize از سال ۲۰۰۷ میلادی، پایه گذاری شده است.
برندگان در طول سال آینده میلادی از تبلیغات گسترده ‌ای برخوردار خواهند شد و طرح‌ های‌ آن ها در گستره جهانی برای مخاطبان به نمایش گذاشته میشود.
مکان اصلی در لس آنجلس ،آمریکا است.


نظر شما :