گزارش سمینار یهود ونقدصهیون،وپاسخ به شبهات دراین زمینه

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۷۴۹۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۲

به گزارش حوزه پژوهش سمینار یهود ونقدصهیون،وپاسخ به شبهات دراین زمینه با همت حوزه پژوهش و همکاری مدیران گروه، اولین سمینار هفته پژوهش دانشکده  درتاریخ 13آذر ماه  درمحل آمفی تئاتر فاز یک دانشکده آغاز شد .
در ابتدای سمینار پس از پخش ایاتی چند از کلام اله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی مدیر گروه ضمن خیر مقدم به حاضرین توجه دانشجویان وشرکت کنندگان را به این سمینار که همزمان با اشغالگری ها و ددمنشی های رژیم اشغالگر صهیونیستی بود جلب نمود.
 
 پس از آن دکتر امیراهوارکی(کارشناس ادیان ابراهیمی،منتقدسینما وعضو انجمن منتقدان خانه سینما) با بیان تاریخچه‌ای از دین یهود و تشکیل رژیم صهیونیستی به اهداف استعمار و شیطان اکبر (آمریکای جنایتکار ) در تشکیل این رژیم در خاورمیانه اشاره نمود.
ایشان با ارائه شاهد مثالها و بیاناتی از کتاب تورات به برداشت‌های صهیونیستی از این کتاب مقدس از سوی حاکمان خونخوار اشاره کرد و برلزوم تبیین سخنان امام خامنه ای مبنی بر شناخت رژیم صهیونیستی تاکید داشت.
این سمینار که با استقبال پرشور همکاران و دانشجویان همراه بود با پرسش و پاسخ دانشجویان واستادتا ساعت 13 ادامه داشت و در پایان  دکتر کسایی به نمایندگی از طرف ریاست دانشکده با اهدا لوح از سخنران جلسه تقدیر بعمل آورد.


نظر شما :