به منظور بهره‌مندی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفت: استقرار و امکان بهره‌برداری از سامانه رفاهی وزارت علوم در سراسر کشور

تعداد بازدید:۳۵۹
فرایند اجرایی استقرار سامانه رفاهی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نحوه اشتراک‌گذاری و استفاده از منابع رفاهی دانشگاه‌های کشور طی جلسه‌ای در وزارت عتف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در راستای ارتقای امکانات رفاهی کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و امکان استفاده کارکنان این دانشگاه از امکانات رفاهی و گردشگری وزارت علوم در سراسر کشور، سه‌شنبه 30 آبان‌ماه 1402، نشستی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور مدیران پشتیبانی و رفاهی وزارت عتف و دانشگاه فنی و حرفه‌‎ای برگزار شد و طی گفت‌وگو، تبادل‌نظر و بررسی طرح مذکور از منظر نحوه دسترسی کارکنان به شرایط فراهم‌شده، تفاهم‌نامه‌ای بین طرفین امضا گردید.

بنا بر این تفاهم‌نامه، منابع قابل اشتراک دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز به سامانه رفاهی وزارت عتف با عنوان «سامانه سرو» ملحق شد. هم‌چنین امکان استفاده کارکنان این دانشگاه از امکانات رفاهی دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت عتف در سراسر کشور فراهم گردید.

گفتنی است نشانی سامانه، نحوه ورود و چگونگی استفاده کارکنان از امکانات موجود سامانه سرو متقابلاً اعلام خواهد شد.


نظر شما :