پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به مناسبت هفته بسیج

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۶ کد : ۷۳۹۴ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۰۸
دکتر عرفان خسرویان با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را گرامی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

کلمه طیبه بسیج، کلیدواژه تمدنی انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با بینش حکیمانه خویش برای ملت ایران به یادگار گذاشت. این پدیده مبارک در تاریخ انقلاب اسلامی نه تنها یاریگر و همراه مردم ایران زمین بلکه در کنار ملت‌های منطقه نیز بوده است.

دفاع مقدس، جهاد سازندگی، گذر از فتنه‌ها و پیشرفت‌های بینظیر علمی و نظامی همگی مرهون اندیشه بسیج است. وقتی صحبت از این کلمه طیبه می‌شود، به تبع آن مفاهیم اخلاص، ایثار، پرکاری، خلاقیت، هوشمندی، بصیرت، جهاد و مقاومت نیز در ذهن متبادر می‌شود. صدور اندیشه بسیج به ملت‌های منطقه توسط شاگردان این مکتب از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، کمربند راهبردی مقاومت را به وجود آورده است که امروز یک تنه در برابر نظام استکباری و استعماری نوین ایستاده است.

در روزگاری که برخی کشورهای مسلمان از حرکت جدی در برابر مسئله روز یعنی غزه درمانده هستند، این اندیشه مقاومت است که امید مردم مظلوم فلسطین است. امیدوارانه روزی را می‌نگریم که با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای، غده سرطانی رژیم اشغالگر فلسطین از بین رفته است و منطقه گام‌های تمدنی خویش را برداشته است.

اینجانب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گمنام و نیز همه اقشار فداکار بسیج اعم از بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان و سایر اقشار تبریک گفته و توفیقات روزافزون را برای همه بسیجیان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

عرفان خسرویان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای


نظر شما :