گفت‌وگوی هنرآنلاین با استاد مهناز ترابیان مدرس طراحی و دوخت دانشکده دکترشریعتی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۷ کد : ۷۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۷۸
مهناز ترابیان: هدف در دانشگاه‌ها گم شده است / تعامل دانشکده‌ها برای ورود دانشجو به بازار کار / بررسی جشنواره دانشجویی مد و لباس از فلسفه وجودی تا معضلات نظام دانشگاهی

مهناز ترابیان مدرس دانشکده شریعتی می‌گوید هدف اصلی جشنواره دانشجویی مد و لباس تعامل میان دانشگاه‌ها است که متأسفانه در دوره گذشته این تعامل کمرنگ بود.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بی‌شک یکی از مهم‌ترین عرصه‌های دانشگاهی متعلق به چرخه علمی مد و لباس در ایران، دانشکده شریعتی تهران است که همه‌ساله جمع کثیری از فارغ‌التحصیلان رشته طراحی پارچه و لباس را وارد بازار کار می‌کند. این دانشکده در سال‌های اخیر میزبان جشنواره دانشجویی مد و لباس بوده و مهناز ترابیان به‌عنوان مدرس، مدیر گروه، رئیس انستیتو طراحی دوخت دانشکده فنی شریعتی و معاون آموزشی از اثرگذارترین چهره‌های این دانشکده در روند برپایی مهم‌ترین رویداد دانشجویی مد و لباس در کشور است.

ترابیان در گفت‌وگو با هنرآنلاین، ضمن تبیین اهداف و چشم‌اندازهای دانشکده شریعتی در سایه برگزاری جشنواره تخصصی و بررسی روند حرکتی آن به سمت کسب توفیقات روزافزون حوزه مد و لباس ایران، مطالب درخور توجهی را پیرامون نقش و اهمیت دانشگاه در تربیت چهره‌های موفق حوزه مد و لباس عنوان کرده است. گفت‌وگوی هنرآنلاین با مهناز ترابیان را در ادامه بخوانید:

http://www.honaronline.ir/بخش-مد-لباس-7/134760-مهناز-ترابیان-هدف-در-دانشگاه-ها-گم-شده-است-تعامل-دانشکده-ها-برای-ورود-دانشجو-به-بازار-کار-بررسی-جشنواره-دانشجویی-مد-لباس-از-فلسفه-وجودی-تا-معضلات-نظام-دانشگاهی

کلید واژه ها: مصاحبه هنرآنلاین استاد مهناز ترابیان دانشکده شریعتی جشنواره مد و لباس


نظر شما :