در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و با حضور دکتر افکانه برگزار شد: ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۷۲۲۶ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۰۱
ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، چهارشنبه دهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی، ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حضور دکتر افکانه، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت عتف، خانم سلمانی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی وزارت عتف، آقای اوصالی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای، خانم صفری، مدیرکل امور اداری و مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی روز چهارشنبه دهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تهران (دکتر شریعتی) برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای اوصالی ضمن خیرمقدم به مهمانان، جنایات اسرائیل غاصب و کشته شدن مردم مظلوم غزه را محکوم کرد. معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، نیروی انسانی را اصلی‌ترین سرمایه هر سازمان خواند و حفظ این سرمایه‌ها را از ضروری‌ترین اهداف و برنامه‌های هر سازمان تلقی کرد. آقای اوصالی استمرار در برگزاری این جلسات را برای حصول نتایج مطلوب و برطرف کردن پاره‌ای از مشکلات بسیار مهم بیان کرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت عتف، در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را بی سابقه خواند و گفت: هر یک از ما به نوعی باید دین خود را به مردم مظلوم غزه ادا کنیم و در این دست مسائل منفعل و بی تفاوت نباشیم. دکتر افکانه بر تعیین متولی ویژه برای مباحث فرهنگی کارکنان آموزش عالی تأکید کرد و افزود: برای تمام مسائل فرهنگی باید پیوست فرهنگی و برنامه عملیاتی داشته باشیم.

در ادامه، مسائل جاری حوزه منابع انسانی، سیستم‌های رفاه و نگهداشت و جبران خدمات کارکنان حوزه آموزش عالی کشور توسط دکتر افکانه، خانم سلیمانی و دکتر نوروزی تشریح شد.

از بخش‌های دیگر این نشست برگزاری پنل ارائه تجارب تسهیلات بود که پس از آن مدعوین به ارائه نقطه‌نظرات خود پرداختند.

 در پایان نشست دکتر افکانه به جمع‌بندی مباحث ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری پرداخت.

گفتنی است در این نشست در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم غزه بیانیه‌ای صادر و قرائت شد که در آن ضمن دعوت از همه دانشگاهیان به‌ویژه دانشگاهیان جهان اسلام برای پیوستن به جبهه ضد صهیونیستی بر احقاق حقوق مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان بی دفاع تأکید گردید. (متن بیانیه پیوست است)

 در پایان مراسم دکتر افکانه و هیئت همراه وزارت عتف همراه سایر مدعوین، ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان، از امکانات، ظرفیت‌ها و برخی کارگاه‌های‌ دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :