پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت شروع سال تحصیلی

تعداد بازدید:۳۷۲
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ"

دانشگاه نظام جمهورى اسلامى، باید کسانى را تربیت بکند که تکیه‏ این نظام، به آنها باشد. یعنى این نظام، از لحاظ علمى و عملى و مدیریت و گشودن گره‌هاى ریز و درشت بر سر راه زندگى این ملت، به آنها تکیه کند. (مقام معظم رهبری)

مهری که به مهر داریم از جهت سرآغاز بودنِ مهر است. سرآغازها همواره مورد توجه‌اند و اینک مهری دیگر از راه رسیده است و برگی دیگر از صحیفه نورانی علم، با همت و اراده اساتید، دانشجویان و کارکنان پرتلاش در عرصه خدمت به اهالی وادی دانش و مهارت ورق می‌خورد. تقارن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آموختن را با فرهنگ ایثار و شهادت متبرک کنیم.

امروز به فضل الهی و با تلاش قابل تحسین دولت‌مردان و مجموعه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، شاهد استمرار رشد و حرکت پرشتاب علمی کشور و شکستن مرزهای علم و دانش و فتح قله‌های عزت و افتخار هستیم. دانشجویان عزیز به خوبی آگاهند برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی، باید بخوانند و بیاموزند تا بدانند و دست نیاز به سمت کسی دراز نکنند و اساتید گرانقدر نیک مستحضرند که افق پیش‌رو روشن است و آینده به دستان توانمند نسلی ساخته می‌شود که امروز با راهنمایی و حمایت‌های ایشان پا به دیار شیرین و البته پرفراز و نشیب علم و مهارت‌آموزی نهاده‌اند. همچنین، کارکنان شریف و یاوران علمی دانشگاه‌ها نیز آگاهند که پیمودن این راه پرفراز و نشیب با پشتیبانی‌ها و تسهیل‌گری‌های ایشان توام با اجرای دقیق ضوابط و مقررات مرتبط میسر می‌شود.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی و شروع فصل دلپذیر آموختن را به جامعه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان ارجمند صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، مهارتی، معنوی و اخلاقی، تواًم با موفق

یت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

  عرفان خسرویان

  رئیس دانشگاه


نظر شما :