کسب مقام سوم دانشجویان کارشناسی معماری دانشکده در دومین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۹ کد : ۶۷۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۵۰
مقام سوم دومین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی را دانشجویان کارشناسی معماری در زمینه ی ستون فشار قوی  به سرپرستی مینا رادمنش – سارا فرشادهنگی اعضای تیم: مهلا خادمی پور، مهتاب سعادت پور، زیبا مطلوبی پیله ور، پریا صبوری انجام شد، به خود اختصاص دادند.

یازدهم و دوازدهم اردیبهشت 98، برای دومین بار، مسابقه ملی سازه‌های ماکارونی، با حضور مسئولین موسسه آموزش عالی آیندگان، گروه ایران خرپا، دانشجویان، و علاقمندان به این مسابقه مهیج توسط گروه عمران دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه آیندگان برگزار شد.


گفتنی است سازه‌های ماکارونی به سازه‌هایی اطلاق می‌شود که مصالح استفاده شده در آنها تنها ماکارونی و چسب می‌باشد. این سازه‌ها در مقیاس بسیار کوچکتر نسبت به سازه‌های واقعی طراحی و توسط ماکارونی و چسب ساخته شده و مورد بارگذاری  قرار می‌گیرند. هر ساله در این راستا مسابقات بزرگی در دانشگاههای معتبر دنیا بین دانشجویان رشته عمران برگزار می‌گردد. این دانشگاه‌ها از سال‌ها پیش در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده تا ذهن خلاق دانشجویان را فعال سازند و از طرح‌ها و پژوهش‌های آنها در عمل استفاده کنند. در این بین دانشگاه آیندگان نیز همگام با سایر دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری این مسابقه علمی  و مهیج بین دانشجویان می‌نماید.


از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشکده با خبر شدیم مقام سوم این دور از مسابقات را دانشجویان کارشناسی معماری در زمینه ی ستون فشار قوی  به سرپرستی مینا رادمنش – سارا فرشادهنگی اعضای تیم: مهلا خادمی پور، مهتاب سعادت پور، زیبا مطلوبی پیله ور، پریا صبوری، به خود اختصاص دادند. مقام سوم راندمانی را نیز  مینا رادمنش کسب نمود.
 

کلید واژه ها: مسابقات سازه های ماکارونی موسسه آموزش عالی آیندگان مینا رادمنش


نظر شما :