برگزاری جلسه کمیته راهبردی مرکز ارتقاء مهارت و اتصال به بازار پوشاک ایران

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۴ کد : ۶۷۵۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۰۴

جلسه کمیته راهبردی مرکز ارتقاء مهارت و اتصال به بازار پوشاک ایران صبح امروز چهارشنبه 24 خردادماه 1402، در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس دانشکده ضمن اشاره به تاکیدات دکتر خسرویان ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دکتر جهانشاهی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بر تشکیل کنسرسیوم پوشاک در دانشکده، تصریح کرد: باید مدل تامین نیروی انسانی بازار کار و همچنین تهیه دستورالعمل کنسرسیوم پوشاک را در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از اتحادیه که از سال ۹۷ تاکنون ارتباط تنگاتنگی با دانشکده داشته‌اند، بر انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌ها و برندهای فعال در حوزه طراحی و دوخت تاکید نمود. 
همچنین مهندس قدیری قول مساعد داد که نیاز‌‌سنجی نیروی انسانی صنعت در حوزه طراحی، سرپرستی کارگاه و نیز دوخت و دوز را پیگیری خواهند کرد.

در ادامه جلسه گزارشی از پیشبرد مرکز ارتقاء مهارت از ابتدا تا کنون و مشکلات و مسائل موجود جهت تداوم و استمرار همکاری در این مسیر ارائه گردید و مواردی همچون جذب دانشجویان و دانش آموختگان جهت بهره مندی بیشتر  از آموزشهای موردنیاز بازار و صنعت وهمچنین جذب دانش آموختگان این دانشکده و سایرنیروهای انسانی آموزش داده شده، در مراکز صنعتی، ایجاد برد اشتغال جهت اطلاع رسانی بیشتر دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان مرکز و برگزاری سمینارهای مختلف در این زمینه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر معرفی بیشتر امکانات و ظرفیتهای این مرکز جهت انعقاد قراردادهایی با مراکز صنعتی و تولیدیهای پوشاک جهت آموزش و جذب فارغ‌التحصیلان، تاکید شد.

گفتنی است این جلسه با حضور رئیس دانشکده، دکتر فراهانی دبیر کمیته راهبردی، مهندس قدیری رئیس اتحادیه انجمن پوشاک، مهندس محرم خانی مدیر اجرایی مرکز ارتقاء مهارت دانشکده و دکتر جعفری‌کیان مدرس و نماینده دانشگاه در مرکز ارتقاء مهارت، برگزار گردید.

 


نظر شما :