پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۰ کد : ۶۷۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۴۹۷
مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده دکتر شریعتی، با ارسال پیامی، حلول ماه مبارک رمضان را به جامعه دانشگاهی دانشکده تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دکتر شریعتی، درپیام ایشان آمده است:

بسمه تعالی
در دامن این بحـر گرانمـایه ببینـید
دریای گهرهای فراوان رمضان است
با ذکر مناجات خدا در دل شب ها
بر هستی ما دست گل افشان رمضان است
سپاسگزاریم خداوندی را که توفیق درک بهاری دیگر از هنگامه ضیافت عبادت را نصیب مان کرد.
فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.
ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک زیباترین لحظه ی حیات انسانی و زمانی برای شکرگزاری، کمک به نیازمندان و قرب الهی است.
این روزها باید بیشتر مراقب دل و زبان خود باشیم و لذت میهمانی بر سفره حضرت دوست را با غفلت ها و قضاوت های گاه و بیگاه از دست ندهیم. همچنین امیدوارم با استعانت از این ماه پر فضیلت شاهد تعالی هر چه بیشتر فرهنگی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان باشیم .
درپایان فرا رسیدن این ماه عزیز را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) و خانواده دانشکده دکتر شریعتی تبریک و تهنیت می گویم و با آرزوی بهترین دستاوردها در ماه مبارک رمضان ،استجابت دعای همه عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
امید دارم همواره چشمه‌سار رحمت الهی بر فضای جان و دل مان جاری مانده، توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر خیر و برکت در سال‌های آینده نیز نصیب مان شود.

مرضیه گرد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشکده به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان


نظر شما :