پیام تبریک سرپرست دانشکده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۴ کد : ۶۶۲۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۸۷
دکتر بسطامی سرپرست دانشکده در پیامی فرا رسیدن فرخنده میلاد بانوی مهر و وفا، مظهر جود و سخا، حضرت معصومه ( سلام الله علیها) روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، متن پیام  بدین شرح است:
اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سرچشمه حیا و عفاف  و مظهر و نماد عشق به خوبی ها می باشد و نامگذاری این روز خجسته به عنوان روز ملی دختر فرصتی مناسب برای شناخت بیش از پیش شخصیت این بانوی مطهّر می باشد. بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است
اینجانب فرارسیدن ولادت با سعادت بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه "سلام الله علیها" ؛روز دختر و آغاز دهه نورانی کرامت را که به نام معطّر حضرتش به نام "روز دختر" مزیّن گشته است به تمامی اساتید، کارکنان و بویژه دانشجویان دانشکده، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق کسب معرفت اهل بیت "سلام الله علیها" و بهره مندی از سیره و روش زندگی این بانوی عفیفه به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی ، عزّت و سربلندی همه زنان و دختران سرزمینم را خواستارم. امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت و سعادت را به همه ما، عنایت فرماید.


نظر شما :