برگزاری کارگاه ویژه اساتید و کارمندان دانشکده با موضوع" عالمی از نو باید ساخت وز نوآدمی"

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۳ کد : ۶۶۱۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۳۶

کارگاه ویژه اساتید و کارمندان دانشکده با موضوع" عالمی از نو باید ساخت وز نوآدمی" به همت معاونت فرهنگی – دانشجویی با حضور و سخنرانی استاد حلوائیان مدرس حوزه علمیه ، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه1402 به صورت حضوری و مجازی در اتاق شورا برگزار شد.
استاد حلوائیان طی سخنانی ، شاهراه ورود به معنویت و حقایق نظام هستی را معرفت نفس ، معرفی کرد و اظهار نمود: مشکل امروز ما در جامعه این است که جوان ما هویت توحیدی خود را گم کرده است و ما باید حقیقت و آفتاب درونش را نشان داده و هویت آینه بودن را به او معرفی کنیم و نشان دهیم که ما همه انسانها، آینه خدا هستیم و تنها کافی است غبار مادیات، گناه و غفلت را از تن خاکی خود بزداییم.
وی با اشاره به جمله معروف شهید مطهری که فرموده: "کسی که زیبایی اندیشه داشته باشد، زیبایی تن را به نمایش نمی گذارد"، تصریح کرد: برای تغییر مسیر زندگی، باید نگاه و اندیشه تغییر کند و فرد به خودشناسی برسد و خویشتن خویش را پیدا کند.
استاد حلوائیان در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه هنر قرآن، فصاحت و بلاغت است، خاطر نشان کرد: این مسئله نشان می دهد که باید با الفبای خوب  با دیگران سخن بگوییم و با رفتار و گفتار نیکو، محاسن و زیباییهای اسلام را به رخ جوانانمان بکشیم  و این را بدانید که برنده ترین سلاح فرهنگی در برقراری ارتباط با دیگران، زبان شعر است.

 


نظر شما :