گذری بر بخش دیگر مراسم بزرگداشت مقام والای استاد در دانشکده دکتر شریعتی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۳ کد : ۶۵۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۸۸۳۵

در ادامه مراسم بزرگداشت مقام والای استاد که با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، جمعی از معاونین، مدیران کل، اساتید و پیشکسوتان دانشگاه فنی و حرفه ای عصر یکشنبه ۱۵/۲/۹۸ در آمفی تئاتر مفرح برگزار گردید،  مهندس اعرابی، رئیس سابق دانشکده انقلاب اسلامی و استاد پیشکسوت صنایع چوبی، به بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود پرداخت.
سخنران بعدی مراسم  دکتر کیانی ، مشاور آموزشی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، در بخشی از سخنان خود با اشاره به شعار هفته آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای با عنوان سرآمدان، سرمایه آموزشی دانشگاه، استادان نام آور، اظهار داشت: در هر نظام آموزشی چه دانشگاهی و چه غیر دانشگاهی، مهمترین و اثرگذارترین سرمایه سیستم تربیتی، استاد و مربی است. ما مدیران برای اثر گذاری و به روز آوری و رعایت حق استاد، باید وظایف خود را بشناسیم، درست عمل کنیم و شایستگی های لازم را کسب نماییم.
وی سپس در خصوص مرکز امورمدرسان، سنجش صلاحیت مدرسین و شاخص های چهارگانه استاد سرآمد، توضیحاتی را بیان نمود.
پخش کلیپ سرود دانشگاه فنی و حرفه ای، تقدیر از اساتید منتخب کشوری(سرآمدان) ، اساتید نمونه دانشگاه فنی و حرفه ای و تقدیر و اهداء هدیه به صورت ویژه و خودجوش به دکتر صالحی عمران  از سوی دانشکده دکتر شریعتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کلید واژه ها: دانشگاه فنی و حرفه ای دکتر کیانی بزرگداشت مقام معلم رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :