رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم بزرگداشت مقام معلم:آموزش باید به اقتصاد و تولید پیوند بخورد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۷ کد : ۶۵۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۷۹
مراسم بزرگداشت مقام والای استاد با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، جمعی از معاونین، مدیران کل، اساتید و پیشکسوتان دانشگاه فنی و حرفه ای عصر یکشنبه ۱۵/۲/۹۸ در آمفی تئاتر مفرح برگزار گردید.

در این مراسم دکتر صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و تبریک و خسته نباشید به کلیه اساتید و پیشکسوتان دانشگاه فنی و حرفه ای، با بیان اینکه در سیاست گذاری فعال نقش اساتید بیش از همه است، گفت: اساتید ما بیشتر باید کارآفرین باشند و ایجاد اشتغال کنند. آموزش باید به اقتصاد و تولید پیوند بخورد و برای اینکه معلمان و مربیان به خوبی عمل کنند، درک وضعیت موجود می تواند کمک کننده باشد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: اگر راهنمایی و انتخاب های آموزشی درست صورت بگیرد جامعه به توسعه می رسد چرا که کشور به مشاغل زیادی نیاز دارد و با مورد توجه قرار دادن برنامه های درسی و آموزش های فنی و حرفه ای، می توان به ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی دست یافت.
وی با اشاره به تفاهم نامه بین دانشکده شریعتی و صندوق نوآوری و شکوفایی، تاکید نمود: از درس های نظری باید فاصله گرفت و بخش عملی و پنجه های کارآمد را تقویت کرد که دانشگاه فنی و حرفه ای با اهداف و سیاستگذاری هایی که در برنامه ها و فعالیت های خود دارد و با به روز آوری سرفصل های جدید درسی با توجه به نیاز جامعه می تواند در این مسیر نقش بسیار موثری داشته باشد.
همچنین  مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده شریعتی، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ماه مبارک  رمضان، بیان داشت: خدا را شاکریم که  توفیق میزبانی اولین برنامه بزرگداشت مقام اساتید سرامد کشوری با حضور شما عزیزان را با افتخار برگزار میکنیم.
در ادامه حجت الاسلام بنیان جوادی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن عرض تبریک روز معلم و مقام شامخ استاد و با ذکر ارزش ها و فضیلت هایی از استاد بزرگ شهید مطهری، بیان داشت:ادب، احترام، جامعیت، تعصب، حقیقت طلبی، تعهد مندی و سیره عملی شهید مطهری، حقیقتی است که همچنان راه این بزرگوار را زنده نگه داشته است و می تواند درسی باشد برای ما در مسیر زندگی که امیدوارم خداوند توفیق خدمت خالصانه به جامعه را شامل همه ما نماید.

 

کلید واژه ها: بزرگداشت مقام معلم دانشکده شریعتی


نظر شما :