بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده شریعتی به مناسبت روز جهانی قدس

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۶ کد : ۶۴۲۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۰۷

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

"روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است."

رمضان ۱۳۹۹ قمری که خمینیِ کبیر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را رسما روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند، اندیشه‌ای جز همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان نداشت. 

پیام آن شخصیت بی‌بدیل، نقطه‌ای نورانی در مبارزه سیاسی ملت‌های مسلمان شد و به آن ریشه و اصالت بخشید. 

قدس میعادگاه عروج پیامبر عظیم‌الشان اسلام و اولین قبله مسلمانان جهان، سرزمینی است که برای همه ادیان الهی مقدس است. 

اکنون با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز حمایت از مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی بیش از پیش به زوال خود نزدیک شده است. 

با استناد به گفته بنیانگذار انقلاب، در روز قدس متعهد از منافق امتیاز خواهد شد؛ متعهد عمل میکند به آنچه که باید و منافق به آن بی‌تفاوت خواهد بود. 

روز قدس روزیست که باید به ظالمان هشدار داد دست از مستضعفین بردارند که "کلمه الله هی العلیا". 

از مسئله فلسطین و قدس شریف و مسجدالاقصی نباید غفلت کرد. باید ریشه صهیونیست‌ها از خاورمیانه کنده شود و نباید شک کرد که شجره خبیثه اسرائیل هیچ پایگاه و استمراری نخواهد داشت و بی‌شک نابود خواهد شد و" الهدف واضح و محدد و دقیق: إزالة اسرائیل من الوجود".

اسرائیل و قدرت استکباری آمریکا هم از بین خواهد رفت و درمسئله فلسطین آنچه هدف است استنقاذ فلسطین است یعنی محو دولت اسرائیل. 

الَّذینَ أُخرِجوا مِن دِیارِهِم بِغَیرِ حَقٍّ إِلّا أَن یَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ یُذکَرُ فیهَا اسمُ اللَّهِ کَثیرًا ۗ وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

همانها که از خانه و شهر خود، به ناحق رانده شدند، جز اینکه می‌گفتند: «پروردگار ما، خدای یکتاست!» و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعه‌ها و معابد یهود و نصارا و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.


نظر شما :