حضور دانشجویان خوابگاهی دانشکده شریعتی در مراسم احیای شبهای قدر ماه مبارک رمضان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲ کد : ۶۴۱۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۰۵

مراسم احیای نخستین شب از لیالی با فضیلت قدر در شامگاه یکشنبه 20 فروردین ماه1402 در جوار قبور مطهر شهدای خوشنام مدفون در دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و به همت امور فرهنگی دانشکده شریعتی، 460 دانشجوی خوابگاهی دانشکده، در این مراسم حضور یافتند و از برنامه های این محفل معنوی بهره‌مند گردیدند.
گفتنی است 20 نفر از دانشجویان دانشکده شریعتی در این مراسم به عنوان خادمان بانوان همکاری نمودند و همچنین توسط امور فرهنگی،  بسته های رزق معنوی، بین دانشجویان خوابگاهی دانشکده، توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده انقلاب اسلامی، این مراسم در شب ضربت خوردن مولی الموحدین علی علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن یعقوبی، قرائت دعای با فضیلت جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرلو و مداحی و نوحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با حضور کارکنان، استادان دانشجویان، در محل مسجد و محوطه باز دانشکده انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین بنیان جوادی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر محمد رضا جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای حضور داشتند، خادمان آستان قدس رضوی، حامل پرچم حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام حال و هوای خاصی به این مراسم دادند و مشتاقان زیارت امام رئوف با استقبال گرم از خادمان حرم رضوی به ابراز ارادت به امام رضا (ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رئوف در میان گذاشتند.
بر پایی چای خانه حرم رضوی در ابتدای درب ورودی دانشکده و پذیرایی از مهمانان ماه خدا توسط خادمان آستان قدس از دیگر برنامه‌های این مراسم فرهنگی بود.

شایان ذکر است حدود 440 دانشجوی خوابگاهی دانشکده شریعتی، نیز در شبهای 21 و 23 ماه مبارک رمضان در مراسم عزاداری و احیای لیالی القدر دانشکده انقلاب اسلامی، حضور خواهند یافت و از برنامه‌های این ایام پرفضیلت بهره‌مند خواهند شد.

 


نظر شما :