نشریه بسیج دانشجویی خط کش، جزو ۲۰ نشریه برتر دانشجویی سال ۱۴۰۱ کشور قرار گرفت

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۷ کد : ۶۴۰۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۷۹

به گزارش امور فرهنگی دانشکده و به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، نشریه دانشجویی خط کش وابسته به بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی تهران جزو ۲۰ نشریه برتر دانشجویی سال ۱۴۰۱ کشور قرار گرفت.

به گزارش سرویس باشگاه نشریات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نشریات دانشجویی را می‌توان یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی با بدنه دانشگاهی دانست. چرا که عملا این نشریات هستند که به عنوان رسانه‌ی مکتوب نقش ایفا می‌کنند و می‌توان آنرا از جریان ساز ترین رسانه ها در فضای دانشگاهی قلمداد کرد اما تا حدودی این رسانه ها در عصر حاضر و چندین سال اخیر کار را به پیام رسان ها و پلتفرم های اجتماعی داده اند. حال هر از چند گاهی این ارتباط روندی نزولی و حتی صعودی هم داشته است، اما نشریات دانشجویی نشان داده‌اند در صورتی‌که بتوانند ذائقه دانشجویان را به‌خوبی شناسایی کنند، با استقبال دانشجویان رو به ‌رو خواهند شد.

از این رو «خبرنامه دانشجویان ایران» که مدت هاست با داورانی از فعالان نشریات دانشجویی به نقد و بررسی نشریات دانشجویی سراسر کشور پرداخته است حال که به پایان سال 1401رسیده ایم 20 نشریه برتر از نگاه خود را انتخاب معرفی کرده است.

در نقد و بررسی این نشریات دانشجویی داورها از شاخص هایی مانند؛ محتوای تولیدی، ساختار منسجم، ارتباط موضوع با مخاطب، به روز بودن، نوآوری و خلاقیت در پرداخت به موضوع، صفحه آرایی، انتشار منظم، تعداد افراد دست اندر کار، تنوع مطالب، قواعد نگارشی، اصول روزنامه نگاری و ... استفاده کردند.

جهت دیدن متن کامل خبر اینجا را کلیک نمایید.
 


نظر شما :