نشست سرپرست و مسئولین دانشکده شریعتی با شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۹

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷ کد : ۶۳۵۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۲۵
در راستای ارتباطات و تعاملات موثر در جهت بررسی زمینه های همکاری در بهسازی و زیباسازی جداره های دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، ظهر روز دوشنبه 15 اسفندماه1401، مهندس ابراهیم وجدانی شهردارناحیه1 منطقه 19 و مهندس مهدی پور رئیس اداره اجتماعی این ناحیه، طی نشستی با حضور دکتر بسطامی سرپرست دانشکده، معاونین، مدیرگروه و برخی اساتید هنر و معماری در دفتر ریاست دانشکده،  در زمینه همکاریهای دوجانبه و مشترک، دیدار و گفتگو نمودند و بنا شد تعاملات بیشتری صورت پذیرد و از ظرفیت های موجود استفاده گردد.
مهندس وجدانی طی سخنانی این دانشکده را قطب فعالیتهای فنی، هنری و اجرایی حوزه دانشگاهی ویژه دختران با ظرفیتهای بسیار بالا خواند و خاطر نشان کرد: این جلسه سرآغازی در حوزه تحول ارتباطی شهرداری و دانشگاه در راستای تقویت ظرفیتهای بین بخشی می باشد که در این تعامل دوسویه ما درشهرداری، با فراهم نمودن امکانات و تجهیزات، ازپروژه های مناسب در موضوعات شهری، نگاه، ایده و دیگر فعالیتهای مفید و زیباسازانه در این محدوده که باعث تلطیف و زیباسازی فضای عمومی در ناحیه 1 شود، حمایت و همکاری می نماییم.
این نشست که با هدف توسعه ارتباطی دانشکده و شهرداری در راستای استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای موجود جهت اجرای زیباسازی بصری جداره های دانشکده و گرافیک محیطی با طراحی و ایجاد کارهای حجمی، برگزار شد، حاضرین ضمن بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود، در خصوص موضوعات مطرح شده، همفکری و تبادل نظر نمودند.
لازم به ذکر است در پایان نشست پس از بحث و بررسی، مقرر گردید تفاهم نامه ای، میان دانشکده شریعتی و شهرداری ناحیه 1 منطقه 19 تهیه شود و پیگیریهای بعد نسبت به اجرایی شدن مفاد این توافق نامه صورت پذیرد.
گفتنی است، در ابتدا شهردار ناحیه 1 به همراه مسئولین و برخی از اساتید و کارکنان گروه کشاورزی و هنر و معماری دانشکده، با حضوردرآیین درختکاری، این امر مهم را گرامی داشتند.

 

 


نظر شما :