برگزاری سمینار کارگاه تهیه و تنظیم صورتهای مالی با تاکید بر استانداردهای جدید ایران

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۵ کد : ۶۳۴۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۱۰
به همت انجمن علمی گروه حسابداری و با همکاری گروه علوم اداری دانشکده

به همت انجمن علمی گروه حسابداری و با همکاری گروه علوم اداری دانشکده، سمیناری تحت عنوان کارگاه تهیه و تنظیم صورتهای مالی با تاکید بر استانداردهای جدید ایران در راستای آگاهی بخشی به دانشجویان با حضور اساتید و جمع کثیری از دانشجویان در روز چهارشنبه 10 اسفند ماه 1401 در سالن آمفی تئاتر 3 این دانشکده، برگزار شد.
در این سمینار استاد محمود پیوندی دانش آموخته ی دانشگاه تهران، عضو و دبیر کمیته ی حسابرسی داخلی، مدیر نوسازی و تحول ادار ی و ... با بیش از سی سال سابقه پیرامون تهیه و تنظیم صورتهای مالی، استانداردهای شماره ی 1 و 2 ایران و انطباق آن با استانداردهای بین المللی گزارشگری مال ی شماره 1 و 7 سخنرانی نمود.
در ابتدای این مراسم، استاد پیوندی به بررسی چرخه ی حسابداری، اصول اساسی حسابداری، اهداف حسابرسی صورتهای مالی، چهارچوب های لازم الاجرای حسابداری برای شرکتها از طرف سازمان حسابرسی پرداخت و بیان نمود:رشته ی حسابداری عالی است به شرط آنکه، اطلاعات به روز باشد و برای یک دانشجوی موفق بودن، 80 درصد تحقیق و تلاش در امور تحصیل
لازم است و 20 درصد بر عهده ی اساتید میباشد و می بایست دانشجویان هم پایه ی اساتید پرتلاش حرکت کنند تا با اطلاعات کافی بتوانند اندوخته های خود را ارائه دهند.
وی در ادامه توصیه نمود: دانشجویان باید در این مسیر طلب کننده از استاد خویش باشند و لازمه ی به روز بودن در رشته ی حسابداری این است که از استانداردها مطلع باشید.

 


نظر شما :