پیام تبریک مهندس گرد به اساتید فرهیخته دانشکده شریعتی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۹ کد : ۶۳۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۶۶
رئیس دانشکده شریعتی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت


متن پیام به این شرح است:
باسمه تعالی

‹‹قشر معلمین از عزیزترین، زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند.››
مقام معظم رهبری (مدظله)
 
اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری را بر خود نقش ابدی زده است، آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد، به وجود آوردند.
آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته همچون شهید بزرگوار استاد مطهری که نمونه کاملی از همه فضایل معلمی و استادی بود.
جایگاه موثر تعلیم و تربیت در تاریخ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و وجود چنین ستاره های درخشانی در آسمان ایران اسلامی، وظیفه همگان را نسبت به گرامیداشت و پاسداشت شان و شرافت معلمان و استادان این مرز و بوم صدچندان می کند؛
بی تردید معلمان و استادان در هر جامعه ای در پایه ریزی و تعمیق فرهنگ مطلوب و تربیت صحیح و آماده سازی متعلمان برای دستیابی به اهداف عالی مادی و معنوی و رشد و پیشرفت متوازن و پایدار جامعه در تمامی حوزه ها، نقشی تعیین کننده و انکار ناپذیر دارند.
معلمان چشمان بیدار جامعه اند که بیش از دیگران مسائل، مشکلات، کاستی ها و نیازهای جامعه را می فهمند و برای رفع تنگناهای فرهنگی ، علمی و تربیتی خون دل می خورند و بی هیچ چشمداشتی از جان عزیز خویش جهت ارتقاء و اعتلای جامعه اسلامی تلاش می کنند.
اینجانب روز معلم را صمیمانه و از عمق جان به یکایک شما اساتید فرهیخته، دلسوز، متعهد، انقلابی و دوستدار و استمرار بخش ارزش های اسلامی تبریک عرض می کنم و شادکامی و تندرستی و توفیقات روزافزون الهی را برایتان از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.
اساتید گرامی به پاس همت عالیتان در جهت انتقال ارزش های علمی و فرهنگی به دانشگاه، تقدیر و تشکر نموده و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم رابه محضر عالمانه و اندیشمندانه شما تبریک و تهنیت می گویم.
 
مرضیه گرد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی

 

کلید واژه ها: پیام روز معلم رئیس دانشکده شریعتی


نظر شما :