مشارکت و همکاری دانشکده‌شریعتی در برپایی غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن۱۴۰۱

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۲ کد : ۶۲۵۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۲۴

در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه استان تهران، جهت پاسداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و  دهه مبارک فجر، صبح روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مشارکت دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران غرفه دانشکده شریعتی نیز در کنار غرفه‌های دانشکده‌های استان تهران در ضلع جنوبی خیابان آزادی، تقاطع خیابان خوش برپا شد.
دراین غرفه که با استقبال با شکوه راهپیمایان و همکاران دانشکده‌های استان روبرو شد کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران با اجرای برنامه‌های متنوع با عنوان «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» میزبان راهپیمایان بودند. این برنامه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ با هدف ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پرشور و نشاط انقلابی در دهه فجر و تقویت جریان انقلابی‌گری برگزار گردید.
لازم به ذکر است دانشکده دختران شریعتی تهران نیز با به نمایش گذاشتن  چهار اثر( کفش هوشمند ، دوچرخه هوشمند ، برگ جمع کن هوشمند و چتر هوشمند ) از دست ساخته های پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشکده حضوری فعال در این رویداد فرهنگی داشت.

 


نظر شما :