برگزاری مراسم شورای اداری همراه با تکریم و تقدیر از اساتید و کارکنان بازنشسته دانشکده شریعتی

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۵ کد : ۶۲۵۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۱۸
در ایام دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، مراسم شورای اداری در ایام دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه اساتید و کارکنان بازنشسته دانشکده شریعتی، به همت روابط عمومی و امور فرهنگی دانشکده، ظهر امروز چهارشنبه 19بهمن ماه1401 با حضور دکتر بسطامی سرپرست دانشکده، معاونین، حجت الاسلام بنیان جوادی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از بازنشستگان و کارکنان دانشکده، در آمفی تئاتر فاز1 برگزار شد.
دکتر بسطامی ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر و خوشامدگویی به مدعوین، از زحمات پیشکسوتان خدوم و پر تلاش دانشکده، تقدیر نمود و اظهار داشت: امروز بهانه ای شد برای تکریم و تشکر  خدمت و تلاش همه جانبه ی شما عزیزان و امیدوارم لحظات زندگیتان پر از خیر و برکت باشد و دریچه ای نو و مرحله ای جدید و تازه همراه با سلامتی و نشاط را تجربه نمایید.
وی در ادامه با اشاره به بازدید هیات نظارت استان تهران از دانشکده شریعتی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه و با افتخار دانشکده شریعتی به عنوان مجموعه ای توانمند، نقش بسیار پر رنگ و مهمی در آموزشهای مهارتی و تربیت تکنسین و اشتغال، ایفاء می‌نماید.  
سرپرست دانشکده تاکید کرد: فرصتی را نیز در روز و ساعتی معین، فراهم خواهیم نمود تا کارکنان، مسائل و دغدغه خود را مطرح نمایند.
حجت الاسلام بنیان جوادی با تبریک ماه پربرکت رجب و ایام خجسته دهه فجر، طی سخنانی با اشاره به اذکار و اعمال این ماه و انس و توجه به دعاها، اظهار نمود: مهر و محبت خداوند در فطرت ما است و ما غافلیم. بنابراین مراقبت کنیم تا محروم نباشیم.
وی با بیان تعبیر منفی و اشتباه مفهوم بازنشستگی، تصریح کرد: بحث بازنشستگی اتمام کار و فعالیت نمیباشد و بار تکلیف و شغل از دوش افراد برداشته نمی گردد، تنها کارها و فعالیتها، تغییر می یابد. بنابراین بحث بازنشستگی فرصتی است برای بازنگری گذشته و برنامه ریزی برای آینده. تا زنده ایم و نفس می کشیم، تکلیف داریم چرا که حیات ما مرهون نعمتهایی است که خدا به ما عطا نموده و باید به نحو احسن به کار گرفته شود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به حضور منسجم در راهپیمایی و داشتن وحدت و یکپارچگی، خاطر نشان کرد: عزت امروز ما، مرهون مجاهدتها و ایثارگریهای امام و شهداء، می باشد. بنابراین باید با قدردانی از جانفشانی های ایشان، با حضور چشمگیر در جشن 22 بهمن (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی)، یاد امام و شهداء را زنده و گرامی بداریم.
در پایان مراسم پس از اجرای گروه تواشیح با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از اساتید و کارکنان بازنشسته دانشکده ، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 


نظر شما :