تحقق شعار انقلاب اسلامی(۲۰بهمن۱۴۰۱) ؛ نسل جدید، امید و شادابی در دانشجوی موفق دانشکده شریعتی با ثبت ۲ اختراع در زمینه مهندسی پزشکی وکسب ۸ مدال بین المللی در مسابقات مختلف

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۱ کد : ۶۲۴۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۴۱
سارا نعمت الهی عضو فدراسیون جهانی اختراعات (IFIA) و دارای لقب مخترع (Inv) می باشد
تحقق شعار انقلاب اسلامی(۲۰بهمن۱۴۰۱) ؛ نسل جدید، امید و شادابی در دانشجوی موفق دانشکده شریعتی با ثبت ۲ اختراع در زمینه مهندسی پزشکی وکسب ۸ مدال بین المللی در مسابقات مختلف

به گزارش روابط عمومی، سارا نعمت الهی مخترع جوان و دانشجوی ترم 2 مهندسی شهرسازی مقطع کارشناسی دانشکده شریعتی، عضو رسمی فدراسیون جهانی مخترعین ژنوسوئیس و دارای لقب مخترع (Inv)و 2 دیپلم افتخار اختراعات از کشورهای مراکش و فرانسه می باشد.
سارا نعمت الهی در گفتگو با روابط عمومی دانشکده ضمن معرفی خود، بیان داشت: متولد ۱۳۸۰ از استان فارس شهرستان آباده و دانشجوی رشته مهندسی شهرسازی مقطع کارشناسی دانشکده دکتر شریعتی هستم .
حدودا سه سال است در زمینه ایده نویسی و اختراعات فعالیت میکنم که از سال ۱۴۰۱ بصورت تخصصی در این زمینه، کار خود را آغاز کردم و توانستم تاکنون دستاوردهای بسیاری را کسب نمایم.
وی درباره موفقیتهای خود گفت: عضو رسمی فدراسیون جهانی مخترعین ژنو سوئیس (لقب inv) و دارای گواهی دو اختراع ثبت شده در سازمان مالکیت ایران می باشم که توانستم با این اختراعات ثبت شده در زمینه مهندسی پزشکی تحت عنوان "افزونه کمکی قطره چکان جهت افراد مبتلا به بیماری پارکینسون " و دیگری "دستبند هوشمند بانوان باردار با قابلیت جلوگیری ایستادن بیش از حد " و همچنین دو طرح پژوهشی با عنوان " برش کمربند ایمنی خودرو" و "کمربند هوشمند با قابلیت آنالیز اندامهای داخلی بدن" در مسابقات بین المللی مختلف، 5 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز کسب نمایم.

از افتخارات علمی این دانشجوی جوان موفق، کسب 5 مدال طلای مسابقات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی ژئوسوئیس در سال  (۲۰۲۲)،  جشنواره بین المللی ابن سینا (۲۰۲۲)، مسابقات بین المللی کشور لندن (۲۰۲۲)، مسابقات بین المللی تکنوفست ترکیه (۲۰۲۲)، کسب جایزه ویژه (مدال طلا) و دیپلم افتخار کشور مراکش با ارائه طرح" برش کمربند ایمنی خودرو"  بوده است. همچنین توانسته است با ارائه " کمربند هوشمند با قابلیت آنالیز اندامهای داخلی بدن"  مدال برنز جشنواره بین المللی ابن سینا در سال ۱۴۰۰(۲۰۲۱)  را از آن خود نماید. کسب مدال نقره، جایزه ویژه ی جشنواره بین المللی کشور فرانسه(۲۰۲۲)، جشنواره بین المللی ابن سینا (۲۰۲۲) وجایزه شایسته تقدیر جشنواره بین المللی ابن سینا (۲۰۲۲) از دیگر موفقیتهای سارا نعمت الهی بوده است.

شایان ذکر است وی علاوه بر این اختراعات ثبت‌شده، چند اختراع در حال ثبت دارد و در طرح‌های مختلف تحقیقی و پژوهشی مشارکت داشته است. همچنین  این دانشجوی پویا، پرتوان و موفق، در زمینه های موسیقی و ورزشی توانسته است موفقیتهای درخشانی را کسب کند.
در پایان روابط عمومی دانشکده شریعتی، ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای ایشان و تشکر از فرصتی که در اختیار ما قرار دادند، این موفقیتهای علمی ارزنده را به این دانشجوی افتخارآفرین و مجموعه ی دانشگاهیان فنی و حرفه ای، تبریک گفته و از خداوند منان، توفیقات روز افزون ایشان را، مسئلت می نماید.

 


نظر شما :