دکتر احمد نادری ضمن حضور و سخنرانی در اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور گفت: استراتژی کشور بر تربیت نیروی مهارتی است.

۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۱:۱۴ کد : ۶۲۱۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۴۹

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر احمد نادری، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، که همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن اظهار خرسندی از حضور در این اجلاس، به روان پاک بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، تمامی شهدای ایران در جنگ تحمیلی و مدافعین حرم، به‌ویژه سید شهدا، سردار سرتیپ، حاج قاسم سلیمانی درود فرستاد.

دکتر نادری حضور رئیس جوان با ذهنی استراتژیک را برای دانشگاه فنی و حرفه ای غنیمت دانست و برای بروز تحولات جدی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار امیدواری کرد. وی در ادامه گفت: در همه جای دنیا دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای با هر نامی که باشد، منظور دانشگاه‌هایی که ماموریتشان تربیت نیروی مهارتی است، جایگاه ویژه‌ای دارند. کشورهای صنعتی، تاکید بر دانشگاه فنی دارند و استراتژی کشور بر تربیت نیروی مهارتی است. وی در ادامه سواد را در بعد بین المللی، ترکیب مهارت و علم دانست و تجلی آن در دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی را از ابعاد اهمیت دانشگاه برشمرد.

وی در ادامه، یکی از ابعاد مهم دیگر دانشگاه فنی را ارتباط با صنعت ذکر و تاکید کرد که این دانشگاه می تواند، در حل معضل بیکاری بسیار مؤثر واقع شود.


نظر شما :