پیام تبریک سرپرست دانشکده شریعتی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر

۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۴ کد : ۶۱۳۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳۲
دکتر بسطامی در پیامی ولادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به همه اعضای خانواده دانشکده بویژه بانوان گرامی تبریک گفت
پیام تبریک سرپرست دانشکده شریعتی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر

بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم - صلّی الله علیه و آله - فرمود: همانا فاطمه، سرور زنان عالَم است. «بحار الانوار، ج ۲۵، ص ۳۶۰»

بی تردید انتخاب میلاد حضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. بزرگداشتی افتخار آمیزومسئولیت آفرین و نیز فرصتی است که در این "آینه خدای نما"بنگریم و"فاطمی شدن" را طلب کنیم و به اخلاق بهشتی دختر پیامبر(ص) شبیه تر گردیم.
توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین(ع) بوده نه فقط برای زنان ما، که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت، سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون کند.
به یقین حضور و وجود زنان و مادران نقشی بسزا و انکارناپذیری در پاسداری از کیان خانواده و تربیت نسل آینده دارد که خود، بهره مندی از دریای معرفت و کرامت آن بزرگ اسوه زنان عالم را می طلبد.
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان دانشگاهی اعم از استاد، کارمند، دانشجو؛ سالروز ولادت بنیانگذار جهموری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را نیز تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همه ،توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه طاهره (س) را بدست آوریم و نیز امیدوارم محیط دانشگاه و محیط جامعه، به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره (س) از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر گردد.


نظر شما :