برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و زن

۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۳ کد : ۶۱۳۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۸۳

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت خجسته میلاد سرور بانوان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س)، مراسم جشنی روز چهارشنبه 21 دیماه، در نمازخانه دانشکده، برگزار شد.
در این مراسم دکتر بسطامی ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه مادران و بانوان دانشکده، سخنان خود را با اشاره به حدیث  سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین به ‌معنای سرور زنان جهان از القاب و فضایل حضرت فاطمه(س) آغاز نمود و گفت: این لقب از سوی پیامبر اکرم(ص) به حضرت زهرا(س) عطا گردیده و این بانو در دو عالم افتخار ما مسلمانان و شیعیان شده است.
وی در ادامه افزود: حضرت زهرا باید الگوی ما باشد و افتخار ما در این دانشکده، مسئولیت آموزش دختران و مادران آینده این سرزمین اسلامی است که در این مسیر باید امید و انگیزه داشته باشیم.  
وی با بیان حدیث قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی خدایا! به اعضای بدنم برای خدمت در راه خودت توانایی بده، تصریح کرد: در مسیری که قرار داریم شک و تردید به خودمان را ه ندهیم.  در یک سال گذشته از سال سختی عبور کردیم که با عنایت به خدا  از دشمنانی که چشم طمع به کشور داشتند، سرافراز بیرون آمدیم و اگر بخواهیم کشور را به صاحب اصلیش امام زمان(عج) تحویل دهیم، باید همه دغدغه مند باشیم.
دکتر بسطامی ضمن معرفی دانشکده شریعتی به عنوان الگوی دانشکده های فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: هر عملی  در حوزه علمی یا فرهنگی و یا غیره که در دانشکده شریعتی انجام می گیرد در سطح ملی یا حتی بین المللی انعکاس پیدا می کند بنابراین لازم است نظم و حفظ شئونات دانشکده رعایت گردد و شرح وظایف به نحو احسن، صورت گیرد.
مولودی خوانی، قرائت زیارتنامه حضرت زهرا(س) و اهداء رزق معنوی از برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است به مناسبت میلاد خجسته حضرت زهرا(س)از دانشجویان نیز در بدو ورود به دانشکده با رزق‌های معنوی و پذیرایی استقبال گردید.

 

 


نظر شما :